Toon posts:

Is dit een goede voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe voeding halen, nu weet ik alleen niet welke voeding het beste is. Volgens mij was er voor een pentium 4 ook weer een speciale voeding nodig. Daarom leek het me wel handig om die meteen aan te schaffen (vanwege de toekomst).
1 van deze lijkt mij wel wat.

www.deltapowersupply.com/products/default.htm

Hij moet wel 300W zijn.
Weten jullie misschien ook hoe duur die dingen zijn? Misschien zijn er nog betere merken?

Verwijderd

ik weet niet of de enermax beter is maar deze is iig beter verkrijgbaar (ocshop). Ik heb namelijk nog nooit ergens een delta psu te koop zien staan.

Zelf heb ik ook een enermax 431 watt daar zit ook zo'n p4 stekkertje aan en heb er nog geen problemen mee gehad. Btw mijn systeem is echt loaded (alle pci vol 4hdd's 4 andere drives athlon geforce1 DDR etc) en doet het perfect.

Verwijderd

Die enermax voedingen zijn heel goed...maar daar betaal je natuurlijk ook voor :)

Greetz

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Die delta's zijn HEEL erg duur.
Ik geloof dat ze ze bij oc-shop kunnen bestelllen, maar hij was als ik het goed heb boven de 300,-
Het is dan wel die 300 watt

= TheGrimReaper op tweakers

• ro__
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Ik heb op de HCC bij CTW die Enermax 431W gekocht. Superding, al zullen de stroomkosten nu wel weer een stukje omhoog gaan... >:)
Nog interesse in een Target 300W?

Verwijderd

Op zondag 26 november 2000 16:59 schreef TGGoos het volgende:
Die delta's zijn HEEL erg duur.
Ik geloof dat ze ze bij oc-shop kunnen bestelllen, maar hij was als ik het goed heb boven de 300,-
Het is dan wel die 300 watt
dat zijn dus enermax psu's

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

die delta's kunnen niet geleverd worden door oc-shop. Dan moesten ze er geloof ik gelijk 10.000 kopen ofzo, dat wilden ze niet. Misschien over een half jaar vertelden ze me.
Bij www.ned-cool.nl hebben ze antec voedingen, die moeten vet goed zijn zoals anandtech getest heeft. Op de site van ned-cool.nl staat een link naar die test. Ook de delta kwam erg goed uit die test, vooral omdat ie zo stil is. Ik zoek hem ook, maar heb hem nog niet kunnen vinden waar ze hem verkopen.
Viavia heb ik een telefoonnummer van deltronics gekregen, die moeten ze misschien kunnen leveren. Als je dat nummer wil, dan moet je me maar ff mailen.

• TheGrimReaper
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Op zondag 26 november 2000 17:05 schreef SuB het volgende:

[..]
dat zijn dus enermax psu's
AAAAAAAHHHHHHHHHHHH
Als je nou is leest. |:(
Ik zeg dat ze hem kunnen bestellen. Die enermax hebben ze op voorraad en die heb ik hier ook.
Die Delta's hebben ze een tijdje op hun lijst gehad, maar zo als RdB net melt bestellen hun ze ng niet. Ik denk dat ze ook niet echt lekker verkopen omdat ze zo duur zijn.

Het mooie van die delta 300 watt is dat ie heel veel ampere in 12 v kan leveren (fans peltiers enz.)

= TheGrimReaper op tweakers

Pagina: 1