zoals al in de titel staat, heb een nokia 7250 en nokiasuite 5 op laptop staan.
connecten via IR.. geen probleem.
kan door de foon browsen... ook geen probleem, kan alles zien en overal bij.
nu wil ik de foto's uit de foon knippen en plakken op de laptop.
dus ik doe dat. en het schijnt te werken, in nokia suite zie ik geen foto's meer in de map staan. kijk ik echter in de foon, dan staan ze er nog allemaal op.
ook heb ik een hele zooi java spellen gedownload voor de nokia "Nokia_7210_-_6610_-_6100_-_5100_-_7250_-_6800"
wil ik deze echter installeren met application installer, dan gaat het zo:
hij ziet de phone, en zet dat ook bij het doelapparaat (7250)
dan selecteer ik een applicatie (doom, snake, brick) allemaal hetzelfde. en krijg ik:
nokia application installer kan geen verbinding met de telefoon maken. Nogmaals proberen.
iemand hiervoor een oplossing?foto's staan er nog allemaal op (maar kunnen eraf, map deleten kan/mag niet). en heb ook al alle andere applicaties eraf gegooid (misschien dat het kwam door een vol geheugen.. niet dus)
connecten via IR.. geen probleem.
kan door de foon browsen... ook geen probleem, kan alles zien en overal bij.
nu wil ik de foto's uit de foon knippen en plakken op de laptop.
dus ik doe dat. en het schijnt te werken, in nokia suite zie ik geen foto's meer in de map staan. kijk ik echter in de foon, dan staan ze er nog allemaal op.
ook heb ik een hele zooi java spellen gedownload voor de nokia "Nokia_7210_-_6610_-_6100_-_5100_-_7250_-_6800"
wil ik deze echter installeren met application installer, dan gaat het zo:
hij ziet de phone, en zet dat ook bij het doelapparaat (7250)
dan selecteer ik een applicatie (doom, snake, brick) allemaal hetzelfde. en krijg ik:
nokia application installer kan geen verbinding met de telefoon maken. Nogmaals proberen.
iemand hiervoor een oplossing?foto's staan er nog allemaal op (maar kunnen eraf, map deleten kan/mag niet). en heb ook al alle andere applicaties eraf gegooid (misschien dat het kwam door een vol geheugen.. niet dus)