Toon posts:

Javascritpt: wipe naar beneden kan niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen ben ik met wat Javascript bezig om een dropdownmenu te maken. Werkt inmiddels allemaal vrij goed, de opmaak ziet er eindelijk ook fatsoenlijk uit, maar nou heb ik nog een klein irritant probleempje:

Ik heb er een wipe-optie inzitten dus dat de tekst uit een submenu langzaam laadt. Simpel zat, maar ik wil nu dat hij van boven naar beneden laadt en niet van links naar rechts. Lijkt me erg basic en zou via (motion=blaat) moeten werken.

Probleem: welk commando moet er op de plaats van blaat komen om het te laten werken? Ik heb al twee tutorials doorgecontrolF'd en op GoT en Google gezocht met alle mogelijke combinaties van 'Javascript', 'Wipe', 'Motion' en 'Options', maar niks kunnen vinden.

motion=down werkt in ieder geval niet.

Alvast bedankt voor de hulp. :)

edit:

En natuurlijk net zo'n domme typo in de titel... :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 22:03 ]

Verwijderd

Hoe denk je dat wij je kunnen helpen als we geen code van je kunnen zien?

Verwijderd

Topicstarter
Stukje code zoals het nu is (als dit niet voldoende is, moet je het even zeggen; ben nog een beetje JS-n00b :P):

code:
1
GradientWipe(GradientSize=0.25,wipestyle=0,motion=forward,duration=0.5)

Dan laadt een submenu dus van links naar rechts. Maar ik zou van boven naar beneden mooier vinden. En motion=down werkt dus niet.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt een script request; en we hebben hier idd niets aan. Je kan de functie GradientWipe voor het idee nog even posten; maar ik denk dat je beter zelf kan gaan knutselen tot het lukt; dat is veel leuker :)

[ Voor 35% gewijzigd door Spider.007 op 18-06-2003 22:45 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate