Toon posts:

frontpage hoverbuttons / XP pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoiii,
voor mijn werk ben ik bezig een simpele website te maken middels frontpage. Tijdens een testen hiervan blijkt dat de hoverbuttons (knoppen die verkleuren als je er met de muis overheen gaat), niet zichtbaar zijn als je XP-pro/IE6 gebruikt. Met alle andere windows/IE combinaties gaat het wel goed zover ik weet.
Heb hier al gezocht.. maar kan niets vinden...
Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

http://www.bulthuis-bv.nl/wegtransportmiddelen/index.htm

Bob

Verwijderd

werkt prima hier.

Verwijderd

Komt doordat er geen Java Virtual Machine met IE6 wordt meegeleverd. Die moeten de bezoekers met XP/IE6 zelf even downloaden vanaf de Microsoft of Sun site.

Of je gebruikt gewoon geen applets voor zoiets eenvoudigs als een paar knopjes.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Welke systeemspecs dan mgfun? 8)7

Ik zit hier op windows 2000, IE 6 en het werkt gewoon hoor. Maar is dat de bak waarop je de site ontwikkeld hebt, of heb je op die bak de site al eerder bekeken, misschien haalt hij een oude versie uit zn geheugen op, terwijl hij een verse binnen moet trekken?

(thnx cheatah :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 18-06-2003 21:31 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Ow srry, XP Pro SP1 Eng + IE 6. Waarop het bij hem niet werkt dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:27:
Komt doordat er geen Java Virtual Machine met IE6 wordt meegeleverd. Die moeten de bezoekers met XP/IE6 zelf even downloaden vanaf de Microsoft of Sun site.

Of je gebruikt gewoon geen applets voor zoiets eenvoudigs als een paar knopjes.
heee... das een handige tip... ik ga ff zoeken... maar ook al werkt het dan wel... dan werkt het dus nog niet bij iedereen... je hebt gelijk... mischien moet ik iets anders verzinnen voor die knopjes... maar het leek allemaal zo handy in frontpage vandaar.

bedankt allemaal,

Bob

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 14:50

Roland

Schnitt!

Waarom maak je geen gif-jes met een on_mouse_over ? Veel makkelijker lijkt mij. Kun je tenminste nog een beetje vormgeven.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Pagina: 1