Mogenlijk om woorden onder toetsen te plakken?

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:43

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Vraag mij af of er een mogenlijkheid is om woorden onder sneltoetsen te plakken.
Zodat als ik bijv F1 indruk mijn woonplaats word ingevuld.
Is dit mogenlijk (misschien met een progammaatje)?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met veel joysticks is het mogelijk. (voor het geval dat het niet wil opschieten met je tobo)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:43

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Hoe dan?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Cubix
  • Niet online
Veel uitgebreidere joysticks hebben software om er een hele reeks keys aan te binden. Koop een oude Logitech Wingman Extreme Digital en haal die uitelkaar. Koop zelf knopjes en maak er een mooi controlepaneeltje van. Erg goed mogelijk!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt er hoogstwaarschijnlijk losse software voor nodig. Dus WOS --:> Software Algemeen :)

Welk OS gaat het trouwens om?
offtopic:
Iets dat in WOS toch erg handig is om te noemen, zie ook het WOS policy als 'sticky' topic bovenaan de topiclijst

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Kijk eens naar EZ Macro's, daar kun je onder een toestcombinatie, alles hangen wat je maar wilt, incl muisbewegingen enzo :)

Ideaaaaal programma, kzou nie meer zonder willen.

Verwijderd

Als je het gewoon alleen in Word wilt hebben, kun je gewoon de autocorrectie aanpassen. Er kunnen zelfs hele lappen tekst inclusief screenshots in de autocorrectie :) Heel handig als je vanaf een helpdesk vaak dezelfde uitleg moet mailen :)

en misschien heb je hiermee ook succes

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 00:14 ]

Pagina: 1