Toon posts:

Router met kuren...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds afgelopen vrijdag (de 13e jah 8)7 ) doet mijn router raar.

Het is zo dat ik af en toe gewoon niet meer op internet kom met alle pc's of 1 of 2 pc's. Ik heb vannacht ff alles uitgezet (ook router uitgetrokken) maar de instellingen bleven bewaart. Toen heb ik de factory settings weer ingesteld en alles nieuw ingesteld. Met DHCP en zonder wil niet werken. Op een gegeven moment doet internet het gewoon niet meer. Maar wat ik vreemder vind is dat ik dan ook niet meer op de router kom. Als ik die dan uittrek en weer insteek, kom ik er wel weer op, maar ook maar weer voor n korte tijd. Ik heb verder geen instellingen verandert, behalve dat ik IIS ben gaan draaien ipv Apache.

3 pc's: - Duron 1Ghz Win2k Pro (mijn werk pc)
- Pentium 3 450 Mhz Win2k (zusje's werk pc)
- Pentium 3 450 Mhz Win2k Pro (servers: http, ftp, streaming radio enz.)
Billion router (type moet ik ff opzoeken, zet ik d'r later nog bij)

Weet d'r iemand waar dit aan ligt?

Alvast bedankt,

8) SW 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:21 ]

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Mijn sitecom router had dat ook. Ff gereset naar de fabrieksinstellingen, opnieuw ingesteld en nu draaid 'ie weer. Geen idee wat het geweest is... :{

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vannacht ff alles uitgezet (ook router uitgetrokken) maar de instellingen bleven bewaart. Toen heb ik de factory settings weer ingesteld en alles nieuw ingesteld.
Uuhm... werkt duz niet he...

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:25:
[...]

Uuhm... werkt duz niet he...
Ho, sorry, ff overheen gelezen...

Heb er misschien een vrouw aan gezeten?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:29

chromeeh

the Gnome

Heb je misschien bliksem inslag gehad o.i.d :? :?
Boot de router nog wel gewoon??

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

gabberjoost schreef op 18 June 2003 @ 22:01:
[...]

Ho, sorry, ff overheen gelezen...

Heb er misschien een vrouw aan gezeten?
:/

TS: kabels nog inorde link enzo?

Verwijderd

Topicstarter
Router start nog gewoon, hij doet ut ook n tijdje, en t zou wel heel erg toevallig zijn als d'r 3 kabels/stekkers tegelijk kapot gaan he

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 19:47
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 11:27:
Router start nog gewoon, hij doet ut ook n tijdje, en t zou wel heel erg toevallig zijn als d'r 3 kabels/stekkers tegelijk kapot gaan he
Vrijdag de dertiende he, wie weet??? :P

Maar serieus, probeer eens een driver-update te doen (Firm-ware van de router bedoel ik dan), desnoods naar een oudere versie. Misschien dat er ergens een fout in de drivers is geslopen (vraag me niet hoe, tis maar een gedachte van me). Als je het probleem daarna nog hebt, moet het een hardwarematig probleem zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Morax op 19-06-2003 12:07 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 23:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dient die IIS ook als proxy? Zo ja, dan zou het best eens kunnen zijn dat het ding een time-out in zijn instellingen heeft zitten. Je zegt zelf: IIS ipv Apache is het enige dat je veranderd hebt. Heb je het daarin al gezocht dan?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
idd IIS :( weet d'r iemand een oplossing, k draai een ftp en http server... de ftp server maakt gebruik van een map op een andere pc, misschien dat dat belangrijk is.... anders moet ik weer met apache aan de gang...

Verwijderd

shalala.. bottleneck.... nieuwste firmware. Haal je server uit de router en probeer met alleen 1 client.
Pagina: 1