Toon posts:

Waarmee en hoe maak ik de coolste logo's?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik heb vrij recent een site opgezet over geld verdienen met internet. Heb nu een beetje een trademark-logo, maar vroeg me af of er mensen zijn die me wat tips kunnen geven om een echte eyecatcher als logo te maken en die op de site ( www.pakgeld.nl ) past. Het huidige logo staat nu in de top-frame Ik schat namelijk in dat er hier een hoop mensen zitten die daar een hoop meer van afweten en er veel meer ervaring mee hebben dan ik en wat naaste vrienden. Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.

grtz,

Jaap

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Dat logo van pakgeld is volgens mij een plaatje óf van inet gehaald/gezocht of met behulp van een foto gemaakt. Om zelf een logo te proberen te maken zou je dat ook kunnen doen of in Photoshop iets maken :)

Succes iig!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

adobe illustrator, paint shop pro, etc etc, maar zou zelfs met flash kunnen.
Hoe? Kijk maar naar al die logo's van bedrijven!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
en vergeet Adobe Photoshop niet!!!

Verwijderd

En maak de achtergrond transparant, dat staat wat rustiger. Ik zou gewoon een heel simpel achtergrond logotje maken, waar de titel dan overheen komt.

Verwijderd

Neo_007 schreef op 18 June 2003 @ 21:10:
en vergeet Adobe Photoshop niet!!!
En vergeet Photoshop maar even. Eerst je logo maken (vector), en pas als je het ergens in gaat plaatsen kun je e-ven-tu-eel Photoshop gebruiken.
Maar tot je logo af is: geen Photoshop gebruiken.

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Hij bedoelt dus: Gebruik Adobe Illustrator, Flash MX of iets dergelijks wat vector-based is.

Verwijderd

Topicstarter
ah, bedankt voor alle tips iedereen. Ik ga dr eens wat mee aankutten alvast hehe.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Alle vector-gebaseerde programma's (a la Illustrator, Corel Draw, Freehand etc..) zijn daarvoor geschikt. Dan is het slechts nog een kwestie van je eigen creativiteit gebruiken. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.