Als ik bijvoorbeeld op GoT klik via Tweakers.net wordt 't in zo'n piepklein venstertje geopend.

Iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?
Dankje:)

Iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?
Dankje:)

Hoe krijg ik een nieuw scherm op de juiste grootte?
Als je een nieuw scherm opent voor de Internet Explorer, verkenner, etc. kan het de verkeerde grootte of positie hebben. In het voorbeeld van de Internet Explorer: je kan de positie en grootte vastzetten door een scherm te openen, klik op een link zodat een nieuw venster wordt geopend, zet dit venster zoals je het hebben wilt. Sluit nu het eerste scherm en vervolgens het tweede scherm. Dit werkt ook voor in ieder geval de Windows Verkenner.
Gemaximaliseerd kan voor zover ik weet niet, maar je kan op deze manier wel een 'bijna' gemaximaliseerd venster maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Br@m op 18-06-2003 21:00 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Jah maar ik wil dat ie gewoon gemaximaliseerd wordt geopend. Het venster wordt dan wel groot geopend, maar rechtsonder blijven nog die schuine lijntjes dat ie niet gemaximaliseerd is.mymind* schreef op 18 juni 2003 @ 20:58:
ff alle vensters van IE sluiten en dan eentje openen. Daarna op de gewenste grootte zetten en weer ff afsluiten. Als het goed is opent ie voortaan op de laatst ingestelde grootte.
[ Voor 30% gewijzigd door mymind* op 18-06-2003 21:05 ]
Heb ik geprobeerd jah. Maar hij opent ze nogsteeds niet gemaximaliseerd.mymind* schreef op 18 June 2003 @ 21:04:
Dan maximaliseer je hem ff voor je de laatste afsluit. bij mij werkt het
Dat had je trouwens zelf ook wel kunnen bedenken/proberen
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 10:59 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()