Internet Explorer opent in piepklein venstertje

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Als ik bijvoorbeeld op GoT klik via Tweakers.net wordt 't in zo'n piepklein venstertje geopend.

Afbeeldingslocatie: http://www.cardinoz.com/tijdelijk.jpg

Iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?
Dankje:)

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

ff alle vensters van IE sluiten en dan eentje openen. Daarna op de gewenste grootte zetten en weer ff afsluiten. Als het goed is opent ie voortaan op de laatst ingestelde grootte.

• Br@m
  • Niet online
En het precies in de Faq.. ;)
Hoe krijg ik een nieuw scherm op de juiste grootte?
Als je een nieuw scherm opent voor de Internet Explorer, verkenner, etc. kan het de verkeerde grootte of positie hebben. In het voorbeeld van de Internet Explorer: je kan de positie en grootte vastzetten door een scherm te openen, klik op een link zodat een nieuw venster wordt geopend, zet dit venster zoals je het hebben wilt. Sluit nu het eerste scherm en vervolgens het tweede scherm. Dit werkt ook voor in ieder geval de Windows Verkenner.

Gemaximaliseerd kan voor zover ik weet niet, maar je kan op deze manier wel een 'bijna' gemaximaliseerd venster maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Br@m op 18-06-2003 21:00 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Cardinoz
mymind* schreef op 18 juni 2003 @ 20:58:
ff alle vensters van IE sluiten en dan eentje openen. Daarna op de gewenste grootte zetten en weer ff afsluiten. Als het goed is opent ie voortaan op de laatst ingestelde grootte.
Jah maar ik wil dat ie gewoon gemaximaliseerd wordt geopend. Het venster wordt dan wel groot geopend, maar rechtsonder blijven nog die schuine lijntjes dat ie niet gemaximaliseerd is.

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Dan maximaliseer je hem ff voor je de laatste afsluit. bij mij werkt het :)

Dat had je trouwens zelf ook wel kunnen bedenken/proberen :)

[ Voor 30% gewijzigd door mymind* op 18-06-2003 21:05 ]

• Cardinoz
mymind* schreef op 18 June 2003 @ 21:04:
Dan maximaliseer je hem ff voor je de laatste afsluit. bij mij werkt het :)

Dat had je trouwens zelf ook wel kunnen bedenken/proberen :)
Heb ik geprobeerd jah. Maar hij opent ze nogsteeds niet gemaximaliseerd.

Zal wel aan die kut windows liggen. :(

Heb 'm nu maar ingesteld dat ie op de bijna goeie grootte geopend wordt maar toch wel kut dat ie nie gemaximaliseerd geopent wordt.

Iig bedankt voor de antwoorden

Verwijderd

Hier was een tijdje geleden ook een topic over. Conclusie: na 6 versies IE kan je nog steeds niet je roampie écht gemaximaliseerd openen. :+ Ik gebruik ook maar Mymind's methode.

edit: iexplorer , maximaliseren

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:14 ]

Verwijderd

offtopic:
Zou je het heel erg vinden om even te stoppen met het "alles maar @#$ te vinden." Wij vinden jou toch ook geen domme .......

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Het kan natuurlijk aan mijn pc liggen, maar hier opent ie toch echt gemaximaliseerd.
Pas de problem.... :)

Verwijderd

er is een tooltje voor. ik ga ff zoeken

sorry, ik kan het niet meer vinden, maar het bestaat echt. het heet iets in de trant van "window maximizer" ofzo

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 10:59 ]

• Han
  • Niet online

Han

Even een beetje meer moeite doen door goed te zoeken. Alle antwoorden die hier worden gegeven staan ook in eerdere draadjes...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.