Dear people,
Ik ben met een scriptje bezig om files in een bepaalde DIR, ouder dan een bepaalde datum & tijd, recursively te bekijken. Inmiddels is dmv een while-loop een array gevuld. Deze is opgebouwd zoals in onderstaand codegebied:
Weet iemand hoe zoon loop werkt, en of de array-declaratie zo goed is? De array moet namelijk zoiets bevatten:
Ik ben met een scriptje bezig om files in een bepaalde DIR, ouder dan een bepaalde datum & tijd, recursively te bekijken. Inmiddels is dmv een while-loop een array gevuld. Deze is opgebouwd zoals in onderstaand codegebied:
PHP:
Wat ik nu probeer te doen is de gegevens gestructureerd te laten verschijnen. Het liefst moet ie door de "rows" heen lopen, waarbij de VARS worden uitgekotst. Uhm, zoiets:1
2
3
4
5
| if (!is_array($FilesInDir)) { $FilesInDir = array ("FilePath" => $RealPathName,"FileTime" => $CurrentFileTime); } array_push ($FilesInDir,$RealPathName,$CurrentFileTime); |
PHP:
en dit dan dus in een loop totdat alle rows binnen de array doorlopen zijn.1
| print ($FilesInDir['FilePath']." | ".$FilesInDir['FileTime']."<BR>"); |
Weet iemand hoe zoon loop werkt, en of de array-declaratie zo goed is? De array moet namelijk zoiets bevatten:
code:
All help appreciated!
1
2
3
4
| | FilePath | FileTime | ----------------------------------------- | /foo/bar/dude.dot | 1055962004 | | /bar/bar/foo.mpeg | 1055962004 | |
[ Voor 14% gewijzigd door McOrmick op 18-06-2003 21:40 . Reden: Crappy Logitech keyboard ]