Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Vind effe een proggie dat per proces de CPU tijd kan zien (zoal staskmanager in WinNT, maar dat zul je wel niet hebben) dan zie je t vanzelf...
Tucows heeft vast wel wat!
Tucows heeft vast wel wat!
Verwijderd
Dat is inderdaad een hele goede suggestie... ik gebruik het programma taskinfo (op te halen bij tucows of zo)... daar staat per programma hoeveel cpu kracht gebruikt wordt...
suc6
suc6
Verwijderd
He, dat probleem heb ik ook gehad
Ik kon toen ook geen oplossing vinden. Er was nix anders wat m'n idle time gebruikte. ('k had 't met een programmaatje ff gecheckt: idle time van rond de 97% en koetje dus maar 2 à 3%)
Maar na de maandelijkse
herinstallatie van windows deed ie 't weer
Ik kon toen ook geen oplossing vinden. Er was nix anders wat m'n idle time gebruikte. ('k had 't met een programmaatje ff gecheckt: idle time van rond de 97% en koetje dus maar 2 à 3%)
Maar na de maandelijkse
herinstallatie van windows deed ie 't weer
hmm nou als ik koe stilzet zakt de proc-activiteit van 100% naar 5% toe. dus dat lijkt wel te kloppen
en windows instaleren zal vast wel helpen, maar win opnieuw instaleren voor een koetje gaat me toch wat te ver
(alhoewel, mijn flushverwachting kan ik zo wel vergeten
)
verhogen prioriteit hielp in iedergeval niet, en ik heb in iedergeval geen cpuidle ofzo geinstaleerd
en windows instaleren zal vast wel helpen, maar win opnieuw instaleren voor een koetje gaat me toch wat te ver
(alhoewel, mijn flushverwachting kan ik zo wel vergeten
)verhogen prioriteit hielp in iedergeval niet, en ik heb in iedergeval geen cpuidle ofzo geinstaleerd
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Pagina: 1

zou vertragen.