CloneDVD pagina op de homepage van Elaborate Bytes
Het heeft even mogen duren, maar eindelijk hebben de makers van CloneCD (Elaborate Bytes) dan toch CloneDVD uitgebracht. CloneDVD maakt het mogelijk om een dual-layer DVD te extracten en recompressen, zodat deze op een enkele recordable DVD past.
Op zich vind ik dat zo'n programma illegale kopien in de hand werkt. Was het voorheen nog niet zo aantrekkelijk om een film te kopieren omdat je vaak 2 DVD's of meer nodig had, kun je 'em nu verkleinen zodat ie lekker op 1 DVD-tje past ! Misschien een beetje hetzelfde effect als MP3, maar dan voor films, hetgeen voor veel mensen zeer aantrekkelijk is.
edit Nu ik het zo na lees zie ik dat dit best een loos topic is ... maar goed, wie weet wat voor leuke discussies het los weekt
Het heeft even mogen duren, maar eindelijk hebben de makers van CloneCD (Elaborate Bytes) dan toch CloneDVD uitgebracht. CloneDVD maakt het mogelijk om een dual-layer DVD te extracten en recompressen, zodat deze op een enkele recordable DVD past.
Hopelijk hebben we uiteindelijk dan toch een professioneel programma op DVD'tjes te kopieren. Ben er zelf nooit zo mee bezig geweest (kijk net zo graag een divx), maar nu zo'n bekend bedrijf zo'n programma uitbrengt, ga ik het toch eens proberen.Experience top quality home theatre! CloneDVD extracts, transcodes and writes any orginal DVD title you like to a single recordable DVD. Be impressed by the program speed and the amazing image quality of the movie copy. A special transcoding technology compresses your choice of DVD title with your selected audio and subtitle streams to one DVD Recordable. A Video Preview plays an overview of all selectable DVD titles. CloneDVD is very easy to use. Our unique Film Strip will guide you step by step through all settings - very suitable for beginners!
Op zich vind ik dat zo'n programma illegale kopien in de hand werkt. Was het voorheen nog niet zo aantrekkelijk om een film te kopieren omdat je vaak 2 DVD's of meer nodig had, kun je 'em nu verkleinen zodat ie lekker op 1 DVD-tje past ! Misschien een beetje hetzelfde effect als MP3, maar dan voor films, hetgeen voor veel mensen zeer aantrekkelijk is.
edit Nu ik het zo na lees zie ik dat dit best een loos topic is ... maar goed, wie weet wat voor leuke discussies het los weekt
[ Voor 6% gewijzigd door TheLunatic op 18-06-2003 20:41 ]
Mother, will they like this song?