Toon posts:

dood of niet dood, that's the question

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n systeem wil niet meer posten, geen biepje, niks :?. Ik denk dat m'n cpu kapot is maar ik moet het zeker weten ivm nieuwe bestellen. Ik heb geen andere mobo of cpu om mee te testen. Bestaan er bedrijven of plaatsen waar je componenten kan laten testen? 'K zou niet graag een athlon bestellen om erachter te komen dat eigenlijk m'n mobo stuk blijkt te zijn. Iemand die kan helpen? BTW, heb alle spullen online besteld dus bij locale pc-boer laten testen zit er niet in (athlon is trouwens gekraakt ivm gfd)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1 stukje info nodig om iets te kunnen zeggen: Numlock- lapje aan? Draait de fan? Lichtjes op systeem kast aan?

Zo nee: denk eerst maar eens aan je PSU (was zeker geen 300W?)
Zo ja: sloop alle PCI kaarten eruit. Probleem weg? lag aan een kaart.
Probleem blijft? Tja, kan goed een dooie mobo zijn.

Oslik, blyat! Oslik!

Verwijderd

het kan oook nog zo zijn dat je video kaart stuk is had ik ook :r
succes

Verwijderd

Topicstarter
Ja, voeding (300 Watt) doet het, alles start, HDD, FDD enz, fans draaien, ook op cpu en vidkaart.
Heb alles eruitgehaald, behalve cpu, vidkaart, FDD, HDD en RAM. Alles start, maar verder niks, geen beep, geen beeld, geen BIOS.
Is me dus gebeurt met athlon openbreken |:(. Denk echt wel dat ie kapput is, maar hoe kan ik dat nou zeker weten?

Verwijderd

wordt ie wel warrem??

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Waarschijnlijk wil je plaatstelijk PC boer hem echt wel testen voor een f 25 a f 50. Anders even een vriend met een athlontje op zoeken.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

kan ook zijn dat je cpu is losgetrild, heb ik soms ook wel eens met mijn celery :(

Moet je je athlon er ff helemaal uithalen en dan er weer instoppen.

Tja en als dat het niet is.....;(
Pagina: 1