Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tomtom2 zoals wel meer mensen hier. Ideaal programma ik ben op zoek naar een lijst van shell station lokaties. Dit omdat ik nu met mijn leasebak alleen nog maar bij de shell mag tanken |:(
Is er iemand die een lijst heeft? zo ja dan kan ik hem eventueel wel geschikt maken voor TT nav 2. (Een lijst van alle pompen in Nederland is niet moeilijk die is standaard meegeleverd)

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
kijk eens op :

http://poi.dhs.org/

Hier kun je allerlei POI's vinden. Ze werken ook voor TT2.
Shell stations heb ik er al bij zien staan.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04
Hmm, dit is de eerste keer dat ik hoor dat een leasemaatschappij bepaalt waar je mag tanken. Het wordt steeds gekker. Straks bepalen ze nog wanneer- hoevaak en waarheen je met je leasebak mag rijden... Welke leasemaatschappij is dit trouwens?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn werkgever is niet de enige die zo'n deal heeft met de shell. CMG heeft dat ook al een tijdje het is allemaal kosten besparing en als het veel schilt in prijs geef ik ze eigenlijk niet eens ongelijk. Leasemaatschappij is trouwens ING CAR lease (voorheen toplease).

Tnx voor de tip speedme.
Ik heb trouwens inmiddels een andere site gevonden die ze ook poi's heeft:
www.poihandler.com

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
Graag gedaan X-Fire.

En het is inderdaad niet raar dat lease maatschappijen zo'n overeenkomst aangaan met tankstations. Kostenbesparend, zeker in deze economische recessie.
Een vriend van me mag zelfs maar bij 1 tankstation (in Rotterdam) tanken en nergens anders. Wordt dus lastig als je met de auto naar het buitenland moet.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Beetje offtopic over het tanken:
Ook wij mogen sinds kort alleen nog bij Total stations tanken en ik verzeker je dat die een stuk moeilijker te vinden zijn dan Shell stations. BAH!
Pagina: 1