[printer] Foutmelding op display blijft

Pagina: 1
Acties:

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-08 15:15
Ik heb hier een Tektronix Phaser 350 color laser printer staan maar op het display blijft de melding "replace media tray" staan.

Ik heb geen idee hoe ik deze weg krijg. De media tray is naar mijn weten gewoon de papierlade en die zit er in incl papier. Iemand ervaring met deze printer of nog tips?

heb de lade er al een paar helemaal uit en in gedaan. Reset van printer. Helpt allemaal niet.

[ Voor 5% gewijzigd door C00KW4US op 19-06-2003 13:14 ]

Verwijderd

Je zou de printer 24 uur van het stroom kunnen halen (dit zou eventueel kunnen helpen)

En de media tray is inderdaad de papierbak

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 08:54 ]

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-08 15:15
Printer heeft al een tijdje zonder stroom gestaan. Ga zometeen ff wat dingen in de printer proberen te "cleanen" en kijken hoe ie dan reageert. Want als ie eenmaal print zijn het echt super mooie afdrukken, net als uit de drukkerij quality! :)

Verwijderd

bij zo'n dure printer it toch een lange garantie/service???? Heb je hun helpdesk al gebeld/-maild?? Wij hebben 2 vergelijkbare printers op de afdeling, idd erg mooi (alhoewel een enkele kleur er weleens raar uit kan komen...) alleen moet je wel erg lang wachten op de 1e afdruk bij zulke waxprinters (bij de 350 ook?)

• dacurve
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10-2021
Plugje aan de rechterzijkant van de papierlade is er waarschijnlijk uitgevallen, deze hoort in het middelste gaatje te zitten. Mocht het plastic plugje er niet meer in kunnen omdat de pinnentjes kapot zijn, plakbandje erover.. klaar.

ps.. zorg er wel voor dat de andere gaatjes "vrij" blijven als je met plakband gaat werken.