Printer doet vreemd....stuk?

Pagina: 1
Acties:

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-07 11:31
M'n printer print enkel een regel met uni-code characters de helft op de eerste regel en een klein beetje aan het einde van regel 2....maakt niet uit wat ik afdruk printer print enkel a4's met 1 regel uni-code characters....is m'n printer nu stuk of zo?

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:34

Maartenvs

For Sale

Misschien dat je beter even je driver kunt updaten of herinstalleren. Verder had ik ook een HP staan die moeilijk deed als je zo'n soort adapter ertussen zette (zo'n kastje krijg je bij bv Cubase Vst).

Verwijderd

Dat kan op een regelmatig terugkerend (bekend) probleem duiden en dan is de oplossing heel simpel:
printer uit (voedingsstekkertje er ff uit), pc uit, pc opnieuw opstarten, printer opnieuw aanzetten.

Werkt dat niet: zie Maartenvs.

Stuk lijkt me pas de laatste optie.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Druk de printerkabel eens goed aan ;)

Dat werkte bij mij iig :D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

mrb

uhm wat voor printer is het?, als het een HP is, probeer eens andere cartridges.
Beter nog, voordat je andere cartridges probeert maak dan eerst eens die strip die aan de printkoppen zit schoon met alcohol.

Andere printers zou ik ook eerst ff je drivers herinstalleren, of printer op een andere pc proberen, kijken wat hij daar doet.

Weet je zeker dat je lpt goed ingesteld staat? ecc en ecp geloof ik dat de opties zijn.