Q-Tec Voeding 400W Dual Fan Gold Low Noise

Pagina: 1
Acties:

• XeeD
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik heb vandaag mn computertje in elkaar gezet, maar ik zie dat de 2 fans niet draaien van deze voeding. Nu staat er wel "Low noise: fan controlled by temperature", maar volgens mij word het wel heel heet voordat ie gaat werken.
Is dit normaal dat ie op het begin niet werkt of heb ik gewoon een kapotte voeding binnen gekregen?

• JeroenMeloen
  • Laatst online: 03-01 09:18
Zit er op de achterkant niet een knopje waar je de snelheid mee kan instellen?

Het is volgens mij niet normaal dat geen van de 2 fans draait.... De 2 fans van mijn enermax draaien altijd.

• XeeD
  • Laatst online: 12-11-2025
Geen 1 knop, niet eens aan-uit. Gewoon 1 goud blinkende voeding met snoertjes.

• zebra
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-06-2025
Dat is echt niet goed, ik heb dezelfde voeding en de fans beginnen zodra je de pc aanzet meteen te draaien.

//Z

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

De koelers moeten direct draaien. Volgens mij is het niet zo dat je fans helemaal uit gaan, maar dat ze enkel langzamer gaan draaien (van 12 naar 7of5 V). Dus zou ik hem toch maar terug brengen.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Nou, uit verschillende reviews blijkt dat de Q-tec Dual fan gold voedingen FAN's niet temperature controlled zijn. Ze draaien dus altijd op een vaste snelheid. (en voor de posters hierboven, op de Q-tec voedingen zit geen aan/uit knop)

De fans moeten dus al draaien nadat je op de aanknop van je kast hebt gedrukt. Dit gebeurt niet, dus er is iets mis met je voeding. Meteen ruilen voor een werkende!

[ Voor 12% gewijzigd door Yokozuna op 19-06-2003 22:00 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voeding aan, fans draaien niet. Voeding terug naar de winkel, is niet goed ding vast kapot, simpel.

Ze zijn niet temp gestuurd, ze draaien alleen op 7V of iig heel langzaam, maar niet draaien is wel extreem :P

Verwijderd

ik heb precies dezelfde.... die lownoise is wel ok, maar dat temperatuur geregelde verhaal is onzin ja.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
En het is niet echt een lownoise voeding, gewoon iets minder geluid als een cheap ass voeding :) Wel acceptabel.

[ Voor 9% gewijzigd door Yokozuna op 19-06-2003 22:32 ]

Pagina: 1