Toon posts:

HP 990 cxi pinnetje inktcartridge houder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vanmiddag een HP 990 cxi printer gekregen , alleen moet hij nog gerapereerd worden. Bij de houder van de inktpatronen zitten allemaal van die pinnetjes en 1 daarvan is naar binnengeschoten. Tis precies de 1 na onderste dus kan er weer lekker goed bij. Maar die moet weer naar voren komen. Want de eerste gebruiker was behoorlijk onhandig met dit spul.
Maar ik krijg het zelf niet echt voor elkaar.
Tis een mooi printertje dus zonde om er niks mee te doen. En er is nog nooit mee geprint :)

Heeft iemand goeie tips om dat pinnetje weer fatsoenlijk te krijgen. Anders moet ik hem naar de computerboer brengen.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 10:12

Corn

Raar jongetje

Cartridgehouder moet er dus uit, en het pinnetje moet weer naar buiten gehaald worden.. Tricky hoor, helemaal als je bedenkt dat die cartridgehouder netjes aligned op de as zit gemonteerd. Niet echt een makkelijk iets. Misschien is het makkelijker om het bv met een speld of een ander klein voorwerp naar buiten proberen te trekken, of misschien een klein propje koperdraad erin prikken zodat hij via dat contact maakt met de cartridge

Verwijderd

Topicstarter
ja met een speld heb ik al geprobeerd maar hij kwam niet naar voren , maar misschien met dat stukje koperdraad...ik ga eens een poging wagen