Mijn (hp) brander is dood gegaan :(
. Ik heb tot morge garantie das wel klote. Ik vraag mij af of ze moeilijk gaan doen omdat hij nu stuk is en ik hem dus niet op tijd terug kan sturen. Heeft iemand al eens eerder zoiets meegemaakt ??
Verwijderd
Ik zou zeggen bel ze morgen gewoon eerst ff op. Lijkt me niet dat ze moeilijk gaan doen dan.
Het is een 9100 brander (8*4*32).
Ik had net een cd gebakken, ik deed hem weer terug en toen zei hij krak. Ik krijg hem nu niet meer open en dicht want hij zit vast.
Ik had net een cd gebakken, ik deed hem weer terug en toen zei hij krak. Ik krijg hem nu niet meer open en dicht want hij zit vast.
tandwieltje wat een beetje moeilijk doet waarschijnlijk. Al geprobeerd om het laatje open te krijgen via het noodopengaatjeOp maandag 27 november 2000 09:20 schreef tinus1983 het volgende:
Het is een 9100 brander (8*4*32).
Verwijderd
Had je maar een Plextor moeten kopen 
Neej geintje (nouja
)...... gewoon als het geen garantie meer is dat ding openslopen, zoeken waar het klemmende tandwieltje zit, ff stofvrij maken (met een kwastje ofzo) en een paar druppels naaimachineolie eraan, dan werkt het weer als een tiet....
Ohja, modelbouwvet is ook zeer goed! Het mag nl niet te stijf zijn...
Neej geintje (nouja
Ohja, modelbouwvet is ook zeer goed! Het mag nl niet te stijf zijn...
Ik heb hp gebeld en ik had mazzel. Ik krijg nu 4 december weer een nieuwe
. Dus effe afwachten wat ik krijg.
Pagina: 1