betere titel zow?? als ik mooie titels kon verzinnen was ik wel titelverzinner geworden ofzow
ok ik zal in het vervolg proberen wat duidelijker te zijn..
om even terug te komen op mijn topic (wat na 2sec al op slot zit?
):
-> tips...
no offense? non taken...
ok ik zal nog even rondkijken...maybe dat ik nog wat nuttige info vind.
verder...
Budget: hoeft geen probleem te zijn, ik vraag juist om info zodat ik een beetje een id kan krijgen. je kunt het net zo duur maken als je zelf wil, maar dat is nu ook weer niet de bedoeling, gewoon een leuke (simpele) sub. (maar WEL zelfbouw) waar moet ik aan denken?
Volume: achter de speaker kan ik een kleine 60L kwijt, in die ruimte ernaast nog meer als het moet, maar zoveel heb ik nu toch ook weer niet nodig??
Bouwwijze: ehm, een sub tegen een plank aan schroeven?
als je nou eens tips geeft (waar ik om vraag)
---------------------------------------
ik wilde alleen maar wat nuttige info, ik zoek het verder egt wel allemaal zelf uit. zoiets als: goh kijk daar en daar eens naar...leuk id heb je, let daar en daar eens op...etc.. see my point??
om even terug te komen op mijn topic (wat na 2sec al op slot zit?
-> tips...
no offense? non taken...
ok ik zal nog even rondkijken...maybe dat ik nog wat nuttige info vind.
verder...
Budget: hoeft geen probleem te zijn, ik vraag juist om info zodat ik een beetje een id kan krijgen. je kunt het net zo duur maken als je zelf wil, maar dat is nu ook weer niet de bedoeling, gewoon een leuke (simpele) sub. (maar WEL zelfbouw) waar moet ik aan denken?
Volume: achter de speaker kan ik een kleine 60L kwijt, in die ruimte ernaast nog meer als het moet, maar zoveel heb ik nu toch ook weer niet nodig??
Bouwwijze: ehm, een sub tegen een plank aan schroeven?
---------------------------------------
ik wilde alleen maar wat nuttige info, ik zoek het verder egt wel allemaal zelf uit. zoiets als: goh kijk daar en daar eens naar...leuk id heb je, let daar en daar eens op...etc.. see my point??