Toon posts:

Virusscanners laten virus door.

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op het bedrijf waar ik nu stage loop hebben ze McaFee 4.5.1 Nog nooit heb ik zo'n waardeloze virusscanner gezien! Het bekende virus W32/NewiBi -> ~2.exe enz.
Mcafee zegt met scannen (allen met scannen) dat het een virus is. Maar kan hem niet deleten omdat ie in gebruik is. Waardeloos! Dit noem ik geen professionele, maar een prutser scanner. Norton gaat het iets beter mee, maar vraagt weer veel te veel van het werkstation. Nu kwam ik er op eentje uit... Norman Virus Control. (bekend van ThunderByte) Eindelijk een virusscanner die alles normaal kan verwijderen en niet teveel vraagt van het systeem.

Weten andere nog zo'n soort virusscanner????

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
probeer Sophos eens :)
www.sophos.com

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 12:50
Sophos. Deze vraagt zeer weinig van je systeem en werkt perfect. Simpel de nieuwste updates en ide's laten downloaden dmv enterprise manager.

Dan kan je nog met savadmin kijken of alle pc's up2date zijn.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
PC-cillin werkt ook goed en snel (vooral de versies <=2000).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search=goede virusscanner] Of wil je hier een groot opsomtopic van maken waar iedereen een virusscanner opnoemt :? Stel gewoon je eisen op en koop het product dat hieraan voldoet :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Over virusscanners zijn de meningen verdeeld. In de SA faq kun je er ook het een en ander over vinden. Om hier nu na 101 topics nog een topic over te openen lijkt me echter een beetje overbodig...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.