Toon posts:

Probleem met Premiere

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey mensen... er zijn al een paar topics over maar geen beantwoord mijn vraag.

Ik heb Adobe 6.5.. en wil iets opslaan in divx, maar deze optie heb ik niet.

Mijn divx codec is geinstalleerd.
Nimocodex pack heb ik ook geinstalleerd, wel gewoon op standaard installatie want als ik full pak dan crash adobe me. Heb daarna ook al eens adobe opnieuw erop gezet geen resultaat.

Dus ik heb De codec en complete nimocodex pack geinstalleerd en nog werkt niets, iemand een idee ???

Ik draai Winxp niet dat dat uitmaakt, ow en voor mijn format van mijn harddrive werkte het wel.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Wat is de resolutie van het filmpje dat je probeert te encoden, dat moet voor divx nml. een meervoud van 8 zijn in breedte en hoogte.

Systeem Specs

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Nimocodex is troep...
(laat mijn max geen filmpjes meer renderen op verschillende codec (dat is bij 3.1 4.0 en 5.1)
en bij het spel freelancer doet de speech het niet (nu wel weer)
dus nooit installen..
buiten dat om weet ik nite hoe je het kan verhelpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
nee ook al laad ik niets in.. en ik druk op exporteren dan krijg ik maar 2 opties.. en daar zit divx niet bij (ik bedoel onder settings voor video) ik heb gewoon de mogelijkheid niet, om ervoor te kiezen

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Adobe wil niet zoveel met mp3 of bepaalde divx codecs, heb ik het idee. DivX zou uiteindelijk wel moeten kunnen, maar een alternatief is virtualdub voor het finalizen van een filmpje.

Verwijderd

Topicstarter
maarja dan moet ik hem dus eerst opslaan in een van de formaten die Adobe mij geeft en daarna weer in virtual... en mijn proc is niet de allersnelste dus dat duurt wel eff... liever dat het in een keer ging.

Verwijderd

Topicstarter
Nouw probleem 1 is opgelost.. ik heb nimo eruit gegooid... adobe werkt en kan ook converteren naar divx.. volgend probleem... ik heb een venster waar de video in zou moeten afspelen. HEb alleen zwart beeld.

terwijl ik bij project wel het filmpje kan draaien.. hier ook nog iemand tips over ?
Pagina: 1