Ik zou graag op de desktop kunnen "tekenen" zoals op een canvas, maar dan onder de icoontjes, zoals ZMatrix doet (ZMatrix emuleert die matrix code op je desktop). Ik ben al een half uur aan het google'en, torry'en en planet-source-code'en maar het enigste wat ik vind zijn functies om op de volledige desktop te tekenen, dus op alle venstertjes, icoontjes en alles wat er maar is, volledig vanboven.
Ik zoek dus een component, of functie, Ik zou dus graag willen weten hoe ik een component helemaal zelf vanaf het begin schrijf die mij een TCanvas geeft waarop ik kan tekenen en dat dat dan getoont wordt op de achtergrond, de wallpaper eigenlijk.
modbreak: indirecte script request maar even geschrapt voordat ik het hele topic dicht moet knikkeren zoals Creepy aangeeft
Ik zoek dus een component, of functie, Ik zou dus graag willen weten hoe ik een component helemaal zelf vanaf het begin schrijf die mij een TCanvas geeft waarop ik kan tekenen en dat dat dan getoont wordt op de achtergrond, de wallpaper eigenlijk.
modbreak: indirecte script request maar even geschrapt voordat ik het hele topic dicht moet knikkeren zoals Creepy aangeeft
[ Voor 24% gewijzigd door curry684 op 18-06-2003 19:13 ]
If you come here... you'll find me... I promise