Heb hier een Gentoo Linux server draaien. Er draait al meer dan een maand de webserver apache op met een MySQL database en PHP ondersteuning (mod_php). Gisteren heb ik weer een emerge -u world gedaan en ook de module mod_php is geupdated. Alles werkt verder zonder problemen, behalve het volgende phpscript:
Ik gebruik dit om gegevens van een videosite (videoland) af te halen voor eigen gebruik, of dat mag enzo weet ik niet en hier ligt ook het probleem niet.
In het voorbeeld hierboven wordt een nieuwsbericht van nu.nl afgehaald.
Voorheen werkte dit script wel (voor de update) en nu niet meer.. Op een andere server werkt het script ook.
Ik krijg gewoon helemaal niks te zien, geen output..
Ligt dit aan een verkeerde instelling in de php.ini? Of is er een andere oplossing voor't probleem?
(ik gebruik btw php 4.3.2)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $url = "http://www.nu.nl/news.jsp?n=163105&c=12"; $Start = "<br clear=\"all\">"; $End = "<p><b>ZIE OOK:</b>"; $file = fopen("$url", "r"); $rf = fread($file, 20000); eregi("$Start(.*)$End", $rf, $samenvatting); fclose($file); $samenvatting = "$samenvatting[1]"; echo $samenvatting; |
Ik gebruik dit om gegevens van een videosite (videoland) af te halen voor eigen gebruik, of dat mag enzo weet ik niet en hier ligt ook het probleem niet.
In het voorbeeld hierboven wordt een nieuwsbericht van nu.nl afgehaald.
Voorheen werkte dit script wel (voor de update) en nu niet meer.. Op een andere server werkt het script ook.
Ik krijg gewoon helemaal niks te zien, geen output..
Ligt dit aan een verkeerde instelling in de php.ini? Of is er een andere oplossing voor't probleem?
(ik gebruik btw php 4.3.2)