Toon posts:

Foutcode 10 met medion 7134 MK2/3 TV-tuner *

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek me helemaal de tibetaanse blafhik naar een oplossing voor me TV-Kaart die in me computer zit. Ik heb de drivers geinstalleerd, maar zodra ik eens ga kijken in me apparaat beheer, zie ik bij de TV-kaart staan: Dit apparaat start niet. (Code 10). Das kut. Ik heb al de hele middag op de GoT forums zitten zoeken, ik heb al meerdere oplossingen gevonden, maar niet voor mijn probleem. Ik zou HEEL graag hebben dat iemand me kan helpen met dit probleem, want ik MOET me TV/FM tuner aan de praat krijgen! (en niet alleen voor ID&T radio :P)

Alvast: Hopelijk bedankt!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

- Heeftie misschien conflicten met andere niet nader genoemde systeemapparaten die wellicht dezelfde systeembronnen gebruiken?
- Heb je al geprobeerd hem in een ander PCI slot te stoppen?
- Zijn de drivers wel compatible met jouw niet nader genoemde os?
- Welke versie van de door jouw niet nader genoemde drivers gebruik je?

Kortom, meer info aub..

Download my music on SoundCloud

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

heb je al geprobeerd je tv kaart in een ander pci slot te zetten meschien dat dat helpt.

He ben weer eens net telaat met posten :+

[ Voor 22% gewijzigd door Tweak-Freak op 18-06-2003 17:17 . Reden: telaat ]

Verwijderd

Is dit toevallig een kaart die je eind vorig jaar bij de aldi hebt gekocht (net zoals ik). Er staat nl. een verkeerd typenr. op de doos als ik het goed had.... Correct me if I'm wrong. Het zou dus kunnen dat je dan de verkeerde drivers hebt geinstalled

Verwijderd

Topicstarter
1. Nope, voor zover ik weet niet, ik heb de Medion Titanium MD 8000 PC, en ik mag toch aan nemen dat ze de hardware niet zo vertyft er in zetten ( maar ik heb niet zoveel verstand van hardware, geef mij maar software )
2. Nee, maar eerst deed ie het wel toen de recovery CD-Rom er over heen lag, toen heb ik Windows XP Pro er op gezet (ik heb eerst nog aan medion gevraagt of dit mogelijk was ivm drivers, en volgens hun zou gewoon alles nog moeten werken) en toen deed ie het niet meer, maar als het nodig is wil ik em wel in een ander PCI slot zetten, maar dan wil ik toch eerst even andere benaderingen proberen voordat ik em open ga schroeven.
3. Stom van me dat ik inderdaad geen informatie gaf over os enzo, maar ik ben nog een beetje suf van et zoeken, ik draai Windows XP pro (niet de legaalste versie die er is laat maar zeggen).
4. Ik gebruik de drivers die standaard op mijn hd staan, en ik heb ook de drivers van www.medion.com/nl geprobeerd. En dat zijn: MD 7134 Combo versie: 1.6.0.2

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 17:19:
Is dit toevallig een kaart die je eind vorig jaar bij de aldi hebt gekocht (net zoals ik). Er staat nl. een verkeerd typenr. op de doos als ik het goed had.... Correct me if I'm wrong. Het zou dus kunnen dat je dan de verkeerde drivers hebt geinstalled
Hij zat standaard ik me Medion Titanium pc

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

MEDION TV-TUNER 7134 MK2/3 << HELP!!!! >>
Foutcode 10 met medion 7134 MK2/3 TV-tuner
Topictitel aangepast en offtopic commentaar op die titel ook verwijderd. Voortaan svp geen commentaar IN het topic plaatsen maar alleen een topicreport plaatsen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja, ok ok , sorry sorry, maar ben nog gewoon een beetje geirriteerd dat ik nix geen oplossing heb kunnen vinden :'(

Verwijderd

Topicstarter
Topic even naar boven halen want ik zou graag een antwoord willen hebben.. :'(
Pagina: 1