Ik had toen ik mijn leuke rekensommetje afstak hierboven even vergeten dat je pas +1 grappig kunt geven wanneer hij op 1 staat... niet op 2, want dat is het maximum. (Nota bene mijn eerste zinnetje...

)
Het leek mij correct om in dit geval LM-tools te gebruiken.
- De reactie is kennelijk (overduidelijk) grappig bedoeld en "grappig" hoort nu eenmaal niet hoger dan 2 te krijgen, dat is niet zonder reden in het modsysteem in gebouwd (zie FAQ).
- Ook zonder dat eerste argument, is de reactie geobjectiveerd geen score van 3 waard... als dat namelijk het geval is, dan zijn er *heel* veel mensen die een veel te lage score krijgen. Voor 3 moet je toch wel iets meer doen dan dit lijkt me...
- Er werd geklaagd over de verkeerde tag. Die staat nu goed. En inherent aan het dragen van die tag is de score van 2.
Dit is geen sgop naar mensen die dit wel een heel erg grappige reactie vonden! Ik meen juist dat zowel de topicstarter hier, als de mensen die verder nog gereageerd hebben tevreden kunnen zijn.
Om de tag grappig neer te kunnen zetten moest ik dus de reactie helemaal naar 1,5 halen. Omdat er duidelijk wel een hogere score dan 1 aan deze reactie werd toegekend door de onderscheiden moderators die 'm al hadden gewaardeerd, zou het een beetje zielig zijn als de reactie straks nog op 1 zou belanden door iemand die niet zo de lol ervan in zag.
Omdat ik dat niet op m'n geweten wil hebben, heb ik na de tag-verandering de reactie weer veilig boven de 2,0 gebracht.
edit:
Ik moet nu echt nodig verder met het leren van m'n tentamens. Dit was een tijdrovend klusje. Het lijkt me wel zo correct dat de rest van de draad ook nog even doorgelopen wordt, want er zitten ook nog heel veel ongemodde reacties tussen!
[
Voor 9% gewijzigd door
Superdeboer op 18-06-2003 22:52
]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.