Ik heb een Ricoh MP5125A DVD+RW/+R writer. In het begin heeft deze writer perfect gewerkt in combinatie met het Pinnacle programma Studio 8. Ik kon perfect digitale filmpjes bewerken en ze vervolgens met menu en al op een DVD branden. Helaas is dit onlangs gestopt. Het branden van gegevens DVD's met Nero lukt perfect en ook het branden van CD's lukt. Ik draai op een Windows XP computer met een 64 mb videokaart en een 2,4 ghz processor..
Enig idee waardoor het gestopt kon zijn? Al andere programma's geprobeerd? Wat heb je precies zelf geprobeerd 
[edit]
Nieuwe programma's geïnstalleerd onlangs?
[edit]
Nieuwe programma's geïnstalleerd onlangs?
[ Voor 22% gewijzigd door DUX op 18-06-2003 16:31 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Ik heb onlangs niks nieuws geïnstalleerd (geen soft/hardware). Ik heb wel nieuwe updates van Studio 8 gedownload. Deze hebben helaas niet geholpen. Hij brandt de DVD's wel, maar vervolgs staat er geen data op.
Klinkt alsof hij verschoten is naar "Testen" ipv "Branden".
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Ja, heb ik ook al naar gekeken laatst, maar kon geen optie vinden bij Studio. En er is bovendien op de DVD te zien dat er "iets" op gebrand is.
Ik heb als optie aangegeven DIRECT OP DVD BRANDEN. Je kan ook nog kiezen voor de optie Image-bestand maken, maar dan krijg ik allemaal losse mappen en als ik die op DVD brandt werkt het ook niet (herkent dan een data-dvd, ipv video-dvd).
Gewoon Nero gebruiken en "DVD video" kiezen. Daarmee kan je ook een video_ts vanaf je harde schijf branden op dvd.
Verwijderd
of eigenlijk de inhoud van de mappen video_ts en audio_ts naar de overeenkomstige mappen van Nero trekken ( in DVD video mode) en dan branden maar
Pagina: 1