Toon posts:

[W2k3] Pinnacle PCTV Pro wil niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag Windows Server 2003 maar even geinstalleerd, alle audio en video hardware acceleraties geinstalleerd, DirectDraw Direct3D OpenGL alles aan, dan installeer ik dus mn TV kaart en krijg ik bij de assist deze foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
Software installatietest

De installatie van de PCTV software is mislukt! Enkele van de noodzakelijke 
bestanden zijn niet goed. Sluit nu de Assistent af. Deïnstalleer eerst de PCTV 
applicaties en de PCTV stuurprogramma's en installeer vervolgens opnieuw de 
PCTV-software vanaf de huidige CD. Daarna kunt u de test opnieuw uitvoeren.

heeft iemand hier ook problemen mee, of beter nog een oplossing hiervoor?
er is op internet nog maar weinig over W2k3 te vinden :(

edit:

voor mensen met de vraag "w2k3 als desktop?"
kan... maar het blijft een server OS... alle games draaien pas naar veel tweaken en aanzetten van media services

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 16:18 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Is het softwarepakket uberhaupt geschikt voor Win2k3?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Een Capture kaart op een brand-spanking new Server-OS installeren?!?

Drivers? Software uberhaupt wel certified?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
nope.... niet certified... er staat overigens niets over geschiktheid voor welke OS'sen.
zeg ook niet dat het hoort te werken, zou alleen wel heel goed uitkomen :) voor de rest werkt alles... jah mn logitech drivers niet... maar die geven netjes melding dat het geen geschikte OS is.

edit:
heb nu mailtje gestuurd naar pinnacle of de XP drivers getweakt kunnen worden of dat er al nieuwe in ontwikkeling zijn....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 18:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
nu al 2 keer email gestuurd naar pinnacle en geen reactie, op het forum daar geplaatst, ook geen reacties :s
misschien hier nog iemand met een oplossing of gelijk probleem?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 14:46:
nu al 2 keer email gestuurd naar pinnacle en geen reactie, op het forum daar geplaatst, ook geen reacties :s
misschien hier nog iemand met een oplossing of gelijk probleem?
kheb het idee of ze je daar niet serieus gaan nemen ;)

maar ja wie neemt er nu iemand serieus die een tv kaart op zijn server wil hebben draaien :/ dan zou ik als pinnacle zijnde je ook uitlachen (kzou het alleen niet laten merken... )

A wise man's life is based around fuck you

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is iig een software probleem -> Software Algemeen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Uhmm, TV-kaart in een server :?? Kan je niet (als het geen server is) een dual-boot maken met Windows XP? Daar draait hij waarschijnlijk wel onder (of een andere Windows versie) Dan kan je je video bewerking onder XP doen en je server draaien onder Server 2003. Maar, waarom draai je Server 2003 als je dit soort aplicaties wilt draaien?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

die TV-Kaartjes zijn sowieso lastige klanten bij mij deed de kaar het niet onder: win98 winxp win95 win nt en niet in win me..... zucht

Verwijderd

Deed hij bij mij ook....gewoon kanalen laten zoeken en bij mij werken als een speer!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 21:11:
die TV-Kaartjes zijn sowieso lastige klanten bij mij deed de kaar het niet onder: win98 winxp win95 win nt en niet in win me..... zucht
Doe je toch iets niet goed, want ik heb hem zowel onder Win98 als onder WinXP aan de praat gehad...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb dus een probleem met het geluid. Ik krijg het niet aan de praat onder windows 2003. (Hauppage WinTV)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:31
alsof iedere tv kaart hetzelfde werkt :S

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
zwelgje schreef op 24 juni 2003 @ 18:37:
[...]

kheb het idee of ze je daar niet serieus gaan nemen ;)

maar ja wie neemt er nu iemand serieus die een tv kaart op zijn server wil hebben draaien :/ dan zou ik als pinnacle zijnde je ook uitlachen (kzou het alleen niet laten merken... )
Misschien wil hij wel een Windows Media Streaming Server gaan draaien? Dan heb je minstens een capture device nodig zoals een TV-kaart, webcam, professionele capturekaart (DC30 oid).

-Tenzij je wilt pushen vanaf een werkstation natuurlijk, want dan bouw je het daar in.

[ Voor 8% gewijzigd door MissingDog op 24-06-2003 21:21 ]

• The Dolf
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op 24 June 2003 @ 21:19:
alsof iedere tv kaart hetzelfde werkt :S
Ik kan natuurlijk ook een nieuw topic openen maar ik denk dat de modjes het daar niet mee eens zullen zijn.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1