Toon posts:

Budget stereo versterker + luidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zo veel geld te besteden en ik zoek een goeie stereo versterker + twee mooie luidsprekers. Ik heb niet zo veel verstand van audio. Ik wil de versterker op m'n PC aansluiten want ik luister voornamelijk mp3's (goede kwaliteit). Kan iemand me een paar leuke combinaties opnoemen die niet te duur zijn. Luidsprekers moeten in ieder geval wel zwart van kleur zijn.
Kan iemand mij een paar combinaties aanbevelen?

Mijn budget is ongeveer 500 euro.

Verwijderd

Een aanrader is (eventueel) op de tweedehands markt te kijken.
Misschien niet het advies waar je op zit te wachten, maar wel de moeite waard !

Ga op zoek naar een goeie versterker (Mission, Marantz, Nad, Rotel) in combinatie met luidsprekers (B&W, BNS, enz.)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Zelfbouw?

Ik zou voor €0-30 een redelijke stereoversterker op een rommelmarkt scoren (ik heb er al 2 :P ) en twee speakers bouwen van de rest van het budget. De beste score qua geluidskwaliteit voor deze prijs :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah sorry maar vandaag is het "wat moet ik kopen" parade geloof ik. De poluicy is hier toch echt heel duidelijk over dacht ik? :?.

Je hebt geen verstand van audio maar je kan toch wel een winkel inlopen of op marktplaats.nl kijken? Wat goed is, bepaal je door te zoeken naar ervaringen met het merk en vooral door ernaar te luisteren. Loop eens een winkel binnen en laat je eens voorlichten.

[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 18-06-2003 16:36 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.