Toon posts:

Exchange Cliënt Configuratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard al volop zitten zoeken in meerdere forums maar nog niets kunnen vinden.
Probleem is als volgt: ik zoek een manier om in het Windows 2000 Proffesional image wat we gebruiken de default profile zo te maken dat hij autmatisch de exchange name van de gebruiker 'resolved'. Tot nu toe moeten we altijd de klant bijstaan om via Outlook > Services > Exchange Server > Properties de naam van de exchange server in te typen en de exchange gebruikers naam en vervolgens voor "Check Name" kiezen voordat outlook vervolgens ook contact kan maken met de postbus van de gebruiker.
Ik wil het eigenlijk zo maken dat nadat de klant is ingelogt (op bijvoorbeeld een vers ge-imagede PC) hij direct zijn exchange inlog scherm voor zich krijgt en de Exchange name direct ook geresolved wordt. Beetje duidelijk? :+
Wellicht via een script?
Iemand ervaring hiermee?
Dank!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 16:24 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Dit kun je met Kix32 afhandelen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat doe je dus niet in je Windows Setupmanager maar in je Office Customization Wizard, aangezien het om Office-onderdeel Outlook gaat.

sling.to/SA dus maar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt voor de reactieS!!

:) :)