DVD speler Samsung s224

Pagina: 1
Acties:

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 18:42

Struis

Tis wat he.....

Topicstarter
Heeft iemand enige ervaring met de samsung s224 ?
Ik ben er achter gekomen dat hij wel vcd afspeeld maar doet hij dan ook meteen svcd ?
Hoe is de beeldkwaliteit en is hij regiovrij ? of anders regiovrij te maken ??
Hij staat namelijk te koop bij scheer en foppen voor 129 eur :)

[ Voor 14% gewijzigd door Struis op 18-06-2003 16:09 ]

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-02 19:14
kijk eens op www.vcdhelp.com . ik heb hem zelf en ik ben er zeeeeerrrrr tevreden over, ding vreet echt alles. echter heb ik nog geen vcd-svcd geprobeerd. wel een hoop dvd-r enz.

• Struis

Struis

Tis wat he.....

Topicstarter
hullepim schreef op 18 June 2003 @ 16:12:
kijk eens op www.vcdhelp.com . ik heb hem zelf en ik ben er zeeeeerrrrr tevreden over, ding vreet echt alles. echter heb ik nog geen vcd-svcd geprobeerd. wel een hoop dvd-r enz.
aah das mooi en de beeldkwaliteit enzo?
En is hij regio vrij ?

[ Voor 4% gewijzigd door Struis op 18-06-2003 16:16 ]

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-02 19:14
Beeldkwaliteit vind ik goed! of ie regiovrij is weet ik niet, maar dat maakt niet uit. Ik heb toch een dvd-burner :)

• Struis

Struis

Tis wat he.....

Topicstarter
oke bedankt allemaal gaan hem kopen

• Struis

Struis

Tis wat he.....

Topicstarter
Oke kheb hem gekocht en net ff geprobeerd op tv van me ouders (sony breedbeeld) en daar doet hij het perfect op. Maar als ik hem nu op mijn tv aansluit dan krijg ik strepen naar rechts erop het is wel gewoon in kleur. Dit had ik ook toen ik pas laatst mn tv-out probeerde te gebruiken.
Ik heb hem aangesloten via een zon scart verloop blokje.
Iemand een idee hoe ik van die strepen af kom?

Ik heb zojuist ook de playstation 1 van me broertje van zolder afgepakt en die aangesloten en die geeft ook het zelfde beeld. Ligt dus gewoon aan me tv denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Struis op 18-06-2003 18:54 . Reden: Update ]

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
Ik heb hem ook, ben er zeer tevreden over. Had ook die strepen, heb dat opgelost door, de tv-out van je pc, uit het scartblok te verwijderen, als deze erin zit tenminste.
Ik vind er een groot nadeel aan zitten, dat is als ik een mp3 cd afspeel en tv wil kijken dat dit niet kan. Het signaal van de dvd-speler overruled mijn tv dan (sharp). Heb al draadje in scartkabel doorgeknipt maar dat helpt niet.

http://specs.tweak.to/6635

Pagina: 1