nu ben ik commas in een sheet aan het vervangen voor puntjes omdat de sheets waar ik de IP's administreer uitgelezen en geschreven gaan worden door software.
Maar op het moment dat ik de IP adressen die in een colomn onder elkaar staan niet meer met komma's maar met puntjes ga schrijven (numpad punt word als komma gelezen door excel) gaat dit goed totdat er in het laatste octet 3 cijfers staan,,
nu heb ik in een andere sheet (zelfde document ander tabblad)hetzelfde gedaan en daar ging het perfect!!
op eoa manier verdwijnen de puntjes op dat moment in de formulebalk
ik heb bij mijn weten alles al geprobeert (help spreekt voor zich), zie hier onder
gedumpt in notepad en komma's door punten laten vervangen (replace)
globale instellingen gewijzigd naar de juiste (nederlandse)
format compleet identiek gemaakt als het andere tabblad.
kortom ik zie geen rede meer dat dit nog voor zou moeten komen.
update: op een of andere manier springt de format als er in het laatste octet 3 cijfers staan ipv general op numbers nadat ik die dump weer terugpaste
als ik het terugverander naar general en de puntjes handmatig vervang gaat het wel.. maar ik heb geen zin om ((256*256)-256)*3 puntjes hanmatig gaan aanpassen
update: als ik de boel met de hand verander springt de format als ik naar een andere cel weer terug naar numbers
Maar op het moment dat ik de IP adressen die in een colomn onder elkaar staan niet meer met komma's maar met puntjes ga schrijven (numpad punt word als komma gelezen door excel) gaat dit goed totdat er in het laatste octet 3 cijfers staan,,
nu heb ik in een andere sheet (zelfde document ander tabblad)hetzelfde gedaan en daar ging het perfect!!
op eoa manier verdwijnen de puntjes op dat moment in de formulebalk
ik heb bij mijn weten alles al geprobeert (help spreekt voor zich), zie hier onder
gedumpt in notepad en komma's door punten laten vervangen (replace)
globale instellingen gewijzigd naar de juiste (nederlandse)
format compleet identiek gemaakt als het andere tabblad.
kortom ik zie geen rede meer dat dit nog voor zou moeten komen.
update: op een of andere manier springt de format als er in het laatste octet 3 cijfers staan ipv general op numbers nadat ik die dump weer terugpaste
als ik het terugverander naar general en de puntjes handmatig vervang gaat het wel.. maar ik heb geen zin om ((256*256)-256)*3 puntjes hanmatig gaan aanpassen
update: als ik de boel met de hand verander springt de format als ik naar een andere cel weer terug naar numbers
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:03 ]