De situatie is als volgt.
Ik werk bij een redelijk groot bedrijf op het hoofdkantoor.
Hier staat 1 pdc, en 2 bdc’s en een stuk of 500 clients.
Op elke andere locatie staat 1 bdc en een boel clients. De gebruikers hebben hun home dir en shares op de lokale bdc staan, ook exchange draait daarop.
De servers draaien allemaal NT server sp6a, de clients nt workstation sp6a.
We hebben 1 domein en alles is door (vrij trage) wan links aan elkaar verbonden.
Nu is het zo dat als de pdc eruit ligt de clients in de andere locaties niet meer op het netwerk aan kunnen melden.
Bij mijn weten moet dit gewoon kunnen omdat ze zich bij de lokale bdc aanmelden.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het best aan kan pakken?
PS, werkstations worden ingericht door een image , maar pas op locatie in het domein gehangen.
Ik werk bij een redelijk groot bedrijf op het hoofdkantoor.
Hier staat 1 pdc, en 2 bdc’s en een stuk of 500 clients.
Op elke andere locatie staat 1 bdc en een boel clients. De gebruikers hebben hun home dir en shares op de lokale bdc staan, ook exchange draait daarop.
De servers draaien allemaal NT server sp6a, de clients nt workstation sp6a.
We hebben 1 domein en alles is door (vrij trage) wan links aan elkaar verbonden.
Nu is het zo dat als de pdc eruit ligt de clients in de andere locaties niet meer op het netwerk aan kunnen melden.
Bij mijn weten moet dit gewoon kunnen omdat ze zich bij de lokale bdc aanmelden.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het best aan kan pakken?
PS, werkstations worden ingericht door een image , maar pas op locatie in het domein gehangen.
[ Voor 7% gewijzigd door kwtemp874 op 18-06-2003 15:45 ]