Toon posts:

Asus L8400 K Geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de een laptop gekregen alles goed alles deed het maar toen ik de laptop opnieuw deed opstarten had ik geen geluid meer in Windows XP en ik kan nergens zien of er problemen zijn hij speelt de mp3's gewoon af maar er komt gewoon geen geluid meer uit.

Hoe kan ik dit oplossen?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:01

momania

iPhone 30! Bam!

Volume knopje open draaien?
Kijken of de geluidskaart geen fouten geeft in de hardware manager?
Zelf dingen proberen en hier vertellen wat je geprobeerd hebt en waarom het niet werkte?

Iets meer eigen inspanning aub.. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
dat zeg ik er zijn dus totaal geen fouten en volume knopje staat open en in de hardware manager is niets te zien!! kan ook gewoon muziek draaien ik hoor alleen nixs :(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
op mute gezet?

Verwijderd

Kijk es of je wat kan met die speciale funktie toetsen
fn + key ofzo .

Verwijderd

Ik heb dat heel af en toe met mijn desktop (ASUS P4T + soundblaster). Wat dan helpt is via de hardware manager de geluidskaart uitschakelen en vervolgens weer aan. Lijkt me een initialisatieprobleem. RedHat 7.2 kreeg de geluidskaart zelfs nooit in 1 keer aan, dus die moest ik altijd handmatig opstarten. Ik heb nooit de moeite genomen om dit in XP verder te gaan verhelpen aangezien het maar 1 of hooguit 2 keer in de maand voorkomt. Wellicht helpen nieuwere drivers of een bios update....
Pagina: 1