Ik ben bezig met een Lotus Notes project, een website op een document-georienteerde database. Hierin heb een zoekfunctie zitten die gebruik maakt van een agent. Deze agent gaat de ingevulde velden uit een HTML-form lezen, en deze velden gebruiken om documents van een View te selecteren. De code ziet er uit als volgt:
Nou is mijn probleem als volgt: Op de een of andere manier krijg ik nooit een resultaat als de functie GetAllDocumentsByKey wordt uitgevoerd. Ik weet zeker dat er documents zijn, en dat de waarden waarop gezocht wordt matcht. Ook weet ik dat de variabele goed uit de Form wordt gelezen. De dc.Count is echter altijd 0. Heeft iemand een verklaring voor mijn probleem?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| Sub Initialize
Dim session As New NotesSession
Dim doc As NotesDocument
Dim doc2 As NotesDocument
Dim db As NotesDatabase
Dim dc As NotesDocumentCollection
Dim view As NotesView
Dim naam(1 To 7) As String
Dim naam2 As String
Dim id As String
Set db = session.CurrentDatabase
Set doc = session.DocumentContext
naam(1)=""
naam(2)=""
naam(3)=Cstr(doc.zoekfunctie_merk(0))
naam(4)=""
naam(5)=""
naam(6)=""
naam(7)=""
Print naam(3)
Set view = db.getView("Cars")
Set dc = view.GetAllDocumentsByKey(naam, False)
If dc.Count=0 Then
Print {Geen resultaat !}
Exit Sub
End If
For j=1 To dc.count
Set doc2=dc.GetNthDocument(j)
id=doc2.UniversalID
naam2=Cstr(doc2.atoevoegen_merk)
Print naam2
Next
End Sub |
Nou is mijn probleem als volgt: Op de een of andere manier krijg ik nooit een resultaat als de functie GetAllDocumentsByKey wordt uitgevoerd. Ik weet zeker dat er documents zijn, en dat de waarden waarop gezocht wordt matcht. Ook weet ik dat de variabele goed uit de Form wordt gelezen. De dc.Count is echter altijd 0. Heeft iemand een verklaring voor mijn probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 15:32 ]