Toon posts:

[VS.NET] FrameWork 1.1

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nu FrameWork 1.1 installeren, omdat ik nog gebruik maakte van 1.0 versie. En me mogelijk heden nu te beperk waren, wou ik 1.1 installeren.

Owkee ging vlekkeloos, ik heb FrameWork 1.1 en FrameWork SDK 1.1 ge-download bij MS en geinstalleert, nog steeds geen problemen.

Start ik Visual Studio .NET op, kijk ik naar de versie info van Microsoft .NET FrameWork.. zie ik tot me verbazing nog steeds version: 1.0.3705 staan.

Wat doe ik verkeerd... op MSDN kon ik niets vinden, en google.com wou ook niet meewerken.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz... lees net dit:

Belangrijk: .NET v1.1 is niet compatible met Visual Studio.NET v2002!! Je kunt dus niet in VS.NET 2002 programmeren met .NET v1.1. Je zult daarvoor de upgrade moeten kopen die 24 april uitkomt. (kost waarschijnlijk 29$ voor vs.net 2002 eigenaren)

Dus ik kan het opgeven, en zou .NET 2003 moeten aanschaffen.

Of is er toch nog een anderen mogelijkheid?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 15:35 ]

• Feyd-Rautha
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
http://gathering.tweakers...message/16979740#16979740

Misschien zal dit topic het een en ander verduidelijken

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Jupz helaas :)
Volgens boze tongen komt dat omdat MS de paden naar de compilers hardcoded in VS.NET heeft gezet ;)

Maarja in het vervolg ff goed lezen dus :P

Dit topic is gesloten.