Hallo,
Ik heb een probleem met een enquete die aan het maken ben.
Ik heb een resultaten pagina waar netjes alle resultaten komen te staan. Als je dan op een entry klikt verschijnen netjes de resultaten van degene die de enquete heeft ingevuld.
Nu wil ik aan die resultaten commentaar kunnen toevoegen. Ik heb nu het volgende script:
if ($submit)
{
$db= mysql_connect("localhost", "root");
mysql_select_db("mydb",$db);
mysql_query
("UPDATE ideeen SET commentaar=$commentaar WHERE id=$id", $db);
echo "<a href='home.php'>Terug</a>";
}
else{
?>
<form method="post" action="<?php echo $PHP_SELF?>">
<?
if ($id) // krijgt de variabele mee van de resultaten pagina. De link naar de pagina met dit script wordt dan bijv. commentaar.php?id=76
{
?>
Commentaar: <br><input type='Text' name='commentaar'><br>
<input type='Submit' name='submit' value='Submit'>
</form>
<?
}
}
?>
Als hij dit script uitgevoerd wordt moet er normaal de link die in dit scriptje vermeld staat worden vermeld maar die werkt dus niet. Krijg een hele witte pagina te zien en verder niks.
Wie kan me helpen? Heb alle vele searches gedaan maar volgens mij is er niks mis met dit script....
Ik heb een probleem met een enquete die aan het maken ben.
Ik heb een resultaten pagina waar netjes alle resultaten komen te staan. Als je dan op een entry klikt verschijnen netjes de resultaten van degene die de enquete heeft ingevuld.
Nu wil ik aan die resultaten commentaar kunnen toevoegen. Ik heb nu het volgende script:
if ($submit)
{
$db= mysql_connect("localhost", "root");
mysql_select_db("mydb",$db);
mysql_query
("UPDATE ideeen SET commentaar=$commentaar WHERE id=$id", $db);
echo "<a href='home.php'>Terug</a>";
}
else{
?>
<form method="post" action="<?php echo $PHP_SELF?>">
<?
if ($id) // krijgt de variabele mee van de resultaten pagina. De link naar de pagina met dit script wordt dan bijv. commentaar.php?id=76
{
?>
Commentaar: <br><input type='Text' name='commentaar'><br>
<input type='Submit' name='submit' value='Submit'>
</form>
<?
}
}
?>
Als hij dit script uitgevoerd wordt moet er normaal de link die in dit scriptje vermeld staat worden vermeld maar die werkt dus niet. Krijg een hele witte pagina te zien en verder niks.
Wie kan me helpen? Heb alle vele searches gedaan maar volgens mij is er niks mis met dit script....