ManagerZone.com

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-10 08:10
(ik heb het al een keer geprobeerd om een topic te starten over MZ, nu probeer ik het weer met meer informatie! ;) )

Wat is ManagerZone
MZ is een online spel waar je een voetbalteam managed. Je koopt spelers, traint ze en lijdt ze naar de overwinning door de beste manager te zijn. Je bent ook verantwoordelijk voor de clubfinanciën. ManagerZone is een gigantisch multiplayer spel dat het voor duizenden mensen mogelijk maakt om in een interactieve voetbalwereld te leven.

Je speelt het spel via het web (of je GSM, nog niet in Nederland beschikbaar). Wedstrijden worden meerdere malen in de week gespeeld en je kan op elk moment je taktiek wijzigen. Daag je vrienden uit en speel vriendschappelijke wedstrijden of chat met hen en vele anderen op het forum.

Vind je voetbal niks? Aan het eind van deze zomer komt IJshockey beschikbaar, meer spellen zullen nog volgen, zoals American Football bijvoorbeeld.

Screenshots
Team
Om te kunnen beginnen heeft ManagerZone je een volledige ploeg met spelers. U heeft de mogelijkheid om de truitjes en sponsors zelf te kiezen.
Afbeeldingslocatie: http://www3.managerzone.com/img/mz/screenshots_team_big.jpg

Spelers
Je eerste doel is om je spelers te evalueren om zo je taktiek te kunnen bepalen.
Afbeeldingslocatie: http://www3.managerzone.com/img/mz/screenshots_players_big.jpg

Taktiek
Ter voorbereiding van een competitiewedstrijd is het jouw verantwoordelijkheid om een goede taktiek te bezitten gebasseerd op de vaardigheden van je spelers. Eens je je taktiek hebt bepaald ben je klaar om mee te strijden in de competitie.
Afbeeldingslocatie: http://www3.managerzone.com/img/mz/screenshots_tactics_big.jpg

Team verbetering
Wanneer de competitiewedstrijden starten zul je meteen al merken of je de taktiek moet wijzigen en hoe je gaat trainen om je spelervaardigheden te verbeteren. Gebruik ManagerZone's RealPlay Analyzator om een beeld te krijgen hoe je team reageert op de tegenstanders.
Afbeeldingslocatie: http://www3.managerzone.com/img/mz/screenshots_training_big.jpg

Wedstrijddag
Nu komt het beste gedeelte. Het spel spelen. Bekijk je wedstrijden live via ManagerZone's live game player en lees het matchverslag voor de details.
Afbeeldingslocatie: http://www3.managerzone.com/img/mz/screenshots_match_big.jpg

Financiën
Zoals bij elke organisatie ben je uitermate verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat je ploeg winstgevend is en genoeg geld heeft om spelers aan te kopen, uitbreidingen in verband met je stadium en het betalen van de rekeningen.
Afbeeldingslocatie: http://www3.managerzone.com/img/mz/screenshots_finances_big.jpg

Statistieken
Iedere manager heeft nood aan informatie over de prestaties van zijn ploeg en over de plaats in de competitie om zo cruciale beslissingen te kunnen maken en ook om de strategieën aan te passen.
Afbeeldingslocatie: http://www3.managerzone.com/img/mz/screenshots_statistics_big.jpg

En verder...
Het bekijken van MZ Analyzer en MZ Live kost geld. Je kan verschillende maandpakketten kopen dat kan varieren tussen de 3 euro en de 9 euro. Van zo'n pakket wordt je er absoluut niet beter van, het is alleen wat mooier om een wedstrijd te zien. Ik vind het al leuk genoeg om een wedstrijdverslag te lezen en vervolgens de statistieken te bekijken.

Met deze topic wil ik geen discussie starten welk online voetbalmanagergame, zoals Hattrick, het leukst is. Ik wil alleen laten zien wat dit spel te bieden heeft en dat er veel progressie in dit spel zit. Al is dit spel op enkele punten commercieel gericht, het geld dat verdiend wordt, wordt vaak weer besteed aan nieuwe servers en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 22:00

Remy

I usually get 100% accuracy

Waarom edit je niet je startpost in je vorige topic? Lijkt me handiger dan een nieuwe openen. Dit knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif dus, staat rechtsboven :)

[ Voor 65% gewijzigd door Remy op 18-06-2003 15:06 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
ja, dat kon...maar is toch geen ramp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
ter informatie: MZ is nu geheel in het Nederlands beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zijn er al mensen die het spelen? Ben wel geinteresseerd misschien ga ik het wel spelen :D

Euh nu zie ik iets staan over een maandbedrag?

[ Voor 23% gewijzigd door DenniZ op 18-06-2003 16:41 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
MZ heeft op dit moment 120.000 leden. Online zijn er tussen de 2500 en 3500.

Je kan ervoor kiezen om een van de 3 maandpakketten pakket te kopen. Het is dan mogelijk om je wedstrijden visueel te zien ipv wedstrijdverslag. Op zich maakt het geen ene bal uit hoe je het ziet, ik wil gewoon na de wedstrijd de analyse weten (bijvoorbeeld wie er gescoord heeft)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
een voorbeeld van een wedstrijdverslag: (het is was onoverzichtelijk, maar neem maar van mij aan dat het een stuk duidelijker is binnen MZ)

Arsenal FC 1 - 4 AFC AJAX

Wedstrijdverslag

Het veld was nog nat na de regen van de afgelopen dagen toen Jared Busst aftrapte voor de eerste helft. In de 2e minuut van de wedstrijd was de bal op weg naar het net achter Rodney Kenack van Arsenal FC, maar met de hulp van een verdediging die zichzelf op offerde, kon hij de ball net onder de lat vangen. Mark Aalders nam in de 2 minuut van de wedstrijd een slordige inworp welke toch nog door Rijk-Pieter Bouwman onder controle gebracht werd. Tijdens de aanmoedegingen van het publiek loste Verner Hammarström in de 5e minuut een prachtig schot op doel en scoorde zo de 0-1 links van Rodney Kenack. In de 9e minuut schoot Verner Hammarström op wat een open doel leek, maar Rodney Kenack zag de bal aankomen en dook op de bal voordat deze de doellijn passeerde. Rodney Kenack toonde zijn goede inzicht in het spel toen hij een fantastische redding maakte op het schot van Verner Hammarström, die geheel vrij stond met de bal in de 9e minuut. Dankzij enkele mooie bewegingen kon Verner Hammarström een moeilijk schot lossen in de 11e minuut, deze kon echter gemakkelijk redden bij de linkerpaal. Rodney Kenack maakte een fantastische redding in de 11 van de wedstrijd, toen Verner Hammarström een schot op het doel loste. In de 14e minuut schoot Laurens Hollander op wat een open doel leek, maar Rodney Kenack zag de bal aankomen en dook op de bal voordat deze de doellijn passeerde. Laurens Hollander knalde de bal richting doel in de 16e minuut, maar de bal ging over de dwarslat en buiten. Een zeer goede kans. Arsenal FC's Alford Giddey vond niemand om naar te passen, dus schoot hij maar naar doel in de 18e minuut, een schot dat net naast ging. Een aanvaller van Arsenal FC slaagde erin de bal op een tegenstander te trappen en zo een hoekschop af te dwingen. De hoekschop werd geschopt na 19 minuten door Alford Giddey. Teun Tanis nam in de 20 minuut van de wedstrijd een redelijk goede inworp welke ontvangen werd door Coenraad Maanen. Arsenal FC's Rodney Kenack toonde zijn goede inzicht in het spel toen hij, in de 24e minuut van de wedstrijd, wist hij de bal nog net te pakken en hierdoor een tegendoelpunt voor Arsenal FC te voorkomen. Indien Sjef Palsma de bal laag had gehouden zou er in de 25e minuut een doelpunt geweest zijn. De bal raakte de lat en vloog achter het doel. Arsenal FC's Rodney Kenack speelde magnifiek toen hij de bal stopte voordat deze in het net verdween, na een scherp schot van Verner Hammarström in de 29e minuut. Verner Hammarström had verscheidene Arsenal FC verdedigers rond hem in het strafschopsgebied toen hij na 30 minuten de bal kreeg en op de één of andere manier erin slaagde om een schot te lossen dat rechtstreeks in doel ging. Dit resulteerde in een 0-2. Birger Nilsson had geen schijn van kans toen het schot van Alford Giddey in de 32e minuut rechts van hem in doel ging. 1-2. Verner Hammarström knalde de bal richting doel in de 39e minuut, maar de bal ging over de dwarslat en buiten. Een zeer goede kans. Claes Säfström kon in de 43e minuut bijna scoren door de bal over Birger Nilsson te liften. Maar de bal ging over het doel. Een zeer goede kans op een doelpunt. Na 44 minuten verloor een verdediger van AFC AJAX de bal, die over de doellijn rolde en Arsenal FC kreeg zo een hoekschop. Alford Giddey nam de hoekschop. Zelfs na het veranderen van de taktiek verliet het thuisteam het veld met een 1-2 score.
Beide teams leken realtief alert voor aanvang van de tweede helft, toen de scheidsrechter floot om Sjef Palsma duidelijk te maken dat hij af mocht trappen. Rijk-Pieter Bouwman nam in de 50 minuut een snelle inworp en Mark Aalders bracht de bal snel verder in het spel. Toen de wedstrijd 54 minuten bezig was, kreeg AFC AJAX's Laurens Hollander de kans om te scoren vanop de stip. Hij bleef koel en wachtte tot de keeper bewoog om dan vol vertrouwen de bal in het doel, links van Rodney Kenack, te knallen. Arsenal FC's oplettende Kevin Hursey kreeg het voor elkaar om te bal te bemachtigen toen Coenraad Maanen de bal inwierp in de 57 minuut van de wedstrijd. Na 60 minuten gespeeld te hebben, mocht Teun Tanis een inworp nemen. Arsenal FC's Barnard Mundine pikte de bal op en herstelde zo het bal bezit. Arsenal FC's Rodney Kenack toonde zijn goede inzicht in het spel toen hij, in de 62e minuut van de wedstrijd, wist hij de bal nog net te pakken en hierdoor een tegendoelpunt voor Arsenal FC te voorkomen. Verner Hammarström loste een schot op doel in de 62e minuut, maar het schot ging over de lat buiten. Arsenal FC's Claes Säfström had een vrij goede kans in de 67e minuut, maar hij bakte er totaal niets van. Na wat achteloos voetbal in AFC AJAX's defensie ging de bal over de doellijn in de 68 minuut. Alford Giddey ging langzaam weg om de hoekschop te trappen. Daardoor kregen de Arsenal FCspelers wat tijd om te rusten. Claes Säfström kon in de 73e minuut bijna scoren door de bal over Birger Nilsson te liften. Maar de bal ging over het doel. Een zeer goede kans op een doelpunt. In de 74e minuut schoot Verner Hammarström op wat een open doel leek, maar Rodney Kenack zag de bal aankomen en dook op de bal voordat deze de doellijn passeerde. Na wat achteloosheid verdedigen schoot Laurens Hollander zonder aarzelen de bal teggen de netten, voorbij Rodney Kenack, 1-4. Arsenal FC's Jared Busst stal de bal voor de voeten van zijn tegenstander na de inworp van Mark Aalders in de 78 minuut. In de 81 minuut van de wedstrijd, loste Alford Giddey een mooie lange bal op het doel, maar Birger Nilsson toonde ons zijn kwailiteiten en pakte de bal net onder de lat. Rodney Kenack maakte een fantastische redding in de 83 van de wedstrijd, toen Verner Hammarström een schot op het doel loste. Een onverwacht hard schot van Verner Hammarström in de 85e minuut van de wedstrijd, dwong doelman Rodney Kenack naar links te duiken om de bal nog te redden. Dit resulteerde in een applaus van het publiek. Arsenal FC's Rodney Kenack speelde magnifiek toen hij de bal stopte voordat deze in het net verdween, na een scherp schot van Verner Hammarström in de 85e minuut. Een hard schot van Alford Giddey vloog over doel. in de 87 minuut van de wedstrijd nam Rijk-Pieter Bouwman een inworp welke Mark Aalders dwong om verder te spelen. in de 88 minuut van de wedstrijd nam Teun Tanis een inworp welke Coenraad Maanen dwong om verder te spelen. AFC AJAX's Birger Nilsson speelde magnifiek toen hij de bal stopte voordat deze in het net verdween, na een scherp schot van Alford Giddey in de 90e minuut. Alford Giddey kon in de 90e minuut bijna scoren door de bal over Birger Nilsson te liften. Maar de bal ging over het doel. Een zeer goede kans op een doelpunt. Rodney Kenack toonde zijn goede inzicht in het spel toen hij een fantastische redding maakte op het schot van Verner Hammarström, die geheel vrij stond met de bal in de 92e minuut. Toen het laatste fluitsignaal weerklonk, verliet AFC AJAX het veld met de overwinning op zak na een veel betere wedstrijd gespeeld te hebben dan Arsenal FC.

Analyse
6/17/2003 10:00am Toeschouwers: 580 (436.133.11)

Arsenal FC
Nr Naam P Doelpunten Schoten Passen Tackels R C

1 R. Kenack K 0 0 8 75% 0 21 1

19 C. Kepert Ver 0 0 1 0% 2 0% 0 1
6 J. Pearce Ver 0 0 10 30% 12 25% 0 7
17 P. Pukallus Ver 0 0 2 100% 1 0% 0 1
13 K. Hursey Ver 0 0 12 58% 18 6% 0 13

7 J. Busst Mid 0 0 17 65% 7 14% 0 6
12 L. Hunter Mid 0 0 7 43% 1 100% 0 1
23 J. Tunander Mid 0 0 7 57% 1 0% 0 0
11 B. Mundine Mid 0 0 7 57% 2 50% 0 2
3 A. Giddey Mid 1 9 67% 14 71% 5 40% 0 3

21 C. Säfström Sp 0 5 40% 8 75% 5 60% 0 1

5 B. Blagburn Wi 0 0 0 0 0 0
4 D. Kuch Wi 0 0 0 0 0 0
15 T. Phillips Wi 0 0 0 0 0 0
9 R. Argoud Wi 0 0 0 0 0 0

Totaal 1 14 57% 93 60% 54 22% 21 36

AFC AJAX
Nr Naam P Doelpunten Schoten Passen Tackels R C

1 B. Nilsson K 0 0 3 67% 0 6 0

4 G. Soer Ver 0 0 2 50% 1 0% 0 2
12 R. Geitz Ver 0 0 1 100% 1 100% 0 2
25 T. Tanis Ver 0 0 8 63% 3 0% 0 4
33 R. Bouwman Ver 0 0 8 50% 0 0 5

2 D. Elst Mid 0 0 17 76% 16 75% 0 9
3 C. Maanen Mid 0 0 15 67% 4 25% 0 6
9 M. Aalders Mid 0 0 8 75% 2 50% 0 3
20 S. Palsma Mid 0 1 0% 27 74% 3 0% 0 4

15 L. Hollander Sp 2 6 83% 17 71% 6 17% 0 1
6 V. Hammarström Sp 2 17 88% 9 56% 2 0% 0 1

24 M. Lamberts Wi 0 0 0 0 0 0
18 J. Doren Wi 0 0 0 0 0 0
11 E. Veninga Wi 0 0 0 0 0 0
14 M. Cormerais Wi 0 0 0 0 0 0

Totaal 4 24 83% 115 69% 38 42% 6 37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Rogier V > Zou je vanaf nu svp je berichten willen wijzigen (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) mocht je nog dingen willen toevoegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zijn er nog meer Gotters die hier aan meedoen?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
ThrillSeeka schreef op 19 juni 2003 @ 14:34:
Zijn er nog meer Gotters die hier aan meedoen?
tja, dat vraag ik me af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
ben ik de enige die hier aan mee doet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogier V schreef op 27 June 2003 @ 16:21:
ben ik de enige die hier aan mee doet??
Waarschijnlijk wel :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.l

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 07:40:
......

topic is al 10 dagen oud ... en dan zo'n kick :|
hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 18:27
Zijn er nog mensen die meedoen?
Ik heb me gisteren ingeschreven, en het ziet er echt errug gezellie uit!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Zie mijn vraag hierboven...

Ik heb vriendschappelijke wedstrijden nodig, en dat is altijd leuker wanneer je dat doet met mensen waar je de wedstrijd nog eens ff de revue kan laten passeren

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Aangezien Managerzone.com inmiddels is uitgegroeid tot 360000 members, wil ik nog een keer kijken of er hier niemand is die meedoet....

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:12
Dit is een vrij grote kick, bijna 1 jaar geleden de laatste post. Maar ik heb me ook vandaag aangemeld bij ManagerZone (voor IJshockey & Voetbal , komt er ook American Football ? Cool :D) En ik vind het een erg cool uitgebreid spel. De mogelijkheden zijn echt fantastisch. Ik kan het niet vergelijken met Hattrick (heb ik misschien 1 dag gespeelt :X )

Zijn er echt geen GoTers die ManagerZone spelen? Ik vind het de €2,20 die je in totaal betaald via SMS gewoon helemaal waard.

Ik speel IJshockey (Dordrecht Bulldogs , id: 22724) en Voetbal (FC Dordrecht , id: 121965) dus als iemand een keer een match wilt, daag me maar uit :D

En hopelijk kunnen we hier met wat meer GoTers gewoon lekker lullen over ManagerZone, want het is gewoon een coole manager :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Hee leuk!
iemand die meedoet van GoT,

Ik heb je inmiddels uitgedaagd!
Ik doe niet (meer) mee aan Ijshockey, voetbal kost me al genoeg tijd...

[ Voor 3% gewijzigd door ikmattie op 07-06-2004 11:52 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
Anderhalf jaar geleden was ik verslaafd aan MZ. Ik was zelfs enkele weken nr 1 van Nederland met voetbal. Op een gegeven moment ben ik gestopt. Ik had het druk met studie...ik had werk op zaterdag...en een vriendin. Eerlijkgezegd vond ik er ook geen reet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Rogier V schreef op 07 juni 2004 @ 18:04:
Anderhalf jaar geleden was ik verslaafd aan MZ. Ik was zelfs enkele weken nr 1 van Nederland met voetbal. Op een gegeven moment ben ik gestopt. Ik had het druk met studie...ik had werk op zaterdag...en een vriendin. Eerlijkgezegd vond ik er ook geen reet meer aan.
Dat moment zal bij mij ook nog wel komen,
.......

maar is er voorlopig in ieder geval nog niet,

waarschijnlijk omdat mijn vriendin ook meedoet...
en omdat ik op zaterdag niet werk, maar gewoon van maandag tot vrijdag en daar ook mijn kwartiertjes MZ meepak O-)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Zo direkt (11:00) mijn 1e wedstrijd tegen FC Dordrecht,
ik speel vanochtend met mijn jeugdteam, vanavond zet ik mijn sterkste elftal in

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik hattrick nooit gespeeld maar ik zie dat daar oeverloos over wordt gediscussieerd terwijl managerzone nauwelijks aandacht krijgt hier. En dat lijkt me redelijk onterecht want ik speel het al bijna een jaar met veel plezier. Zeker sinds die 3d engine actief is kan ik me niet voorstellen dat een ander online voetbalmanagement game beter zou zijn. Mijn teamnaam is One Horse Town FC en ik ben klaar voor elke uitdaging. En voor mensen die twijfelen, neem eens een kijkje op www.managerzone.com en laat je overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Hehe, eindelijk iemand die ook managerzoned!!

Ik heb je uitgedaagd!

Voor de rest ben ik het volledig met je eens,
Ik ken hattrick ook niet, maar weet wel dat MZ een verslaving is!

Er zijn nu zo'n 380000 spelers,
Van de zomer komt waarschijnlijk China erbij, dus dan krijgt het aantal spelers helemaal een boost!

Komop tweakers, verenigt u en help de NL en BE -spelers Zweden te verslaan!

[ Voor 71% gewijzigd door ikmattie op 26-06-2004 11:23 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, was jij dat? :)
Wat heb je trouwens een groot stadion, volgens mij krijg je dat nooit vol in divisie 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door dit topic heb ik me ook even aangemeld. Ik ben E.Z.C.'84 in div6.209, heb eerst ook hattrick gespeeld maar door school ben ik ermee gestopt, nu met me werk heb ik weer meer tijd. Dus hoop dat ik het leuk ga doen. (bedoel dus veel gaan winnen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De belangrijkste tip die ik je nu kan geven is deze link http://mz-faq.goholland.nl/ te volgen en eerst te lezen wat daar staat. Je stadion is dus je grootste zorg als je net begint, ga dus je geld niet in dure aankopen stoppen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 11:34:
Oh, was jij dat? :)
Wat heb je trouwens een groot stadion, volgens mij krijg je dat nooit vol in divisie 4.
Dat komt door mijn onervarenheid in het begin denk ik,
think big!

voor de toekomst zullen we maar zeggen...

Vandaag nieuwe jeugspelers erbij gekregen

niet slecht zeg maar...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 11:41:
De belangrijkste tip die ik je nu kan geven is deze link http://mz-faq.goholland.nl/ te volgen en eerst te lezen wat daar staat. Je stadion is dus je grootste zorg als je net begint, ga dus je geld niet in dure aankopen stoppen op dit moment.
een andere tip is www.mzmanager.com !

daar werk ik dagelijks mee,
belangrijk om bv te kijken hoe goed je spelers trainen!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de links, zal het eens allemaal goed gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 11:51:
Bedankt voor de links, zal het eens allemaal goed gaan lezen.
En gewoon veel hier vragen, dat houdt dit topic levend en zorgt misschien voor meer GoT-managers

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik ben eibbor

ik ben GA (Game Assistent) voor België op Managerzone. Als er problemen of vragen zijn kun je ook altijd terecht bij support-nl@managerzone.com of (als je mij wil contacteren) eibbor@managerzone.com

Je moet zeker en vast meedoen aan mz , het is super leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey
Ik ben FA (Forum Assisten) op managerzone ik kan enkel maar zeggen come and check it out tis een zalig spel.
je geraakt er zo verslaafd aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook lid van managerzone en ik vind het een geweldig spel! zit nu in de 6e divisie! Ben op zoek naar wat vriendschappelijke wedstrijden! Dus tegen wie kan ik een vriendschappelijke wedstrijd spelen?

Mijn username bij managerzone is stoizy! team naam is FC K-wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit voor komende week vol met vriendschappelijke wedstrijden maar volgende week daag ik je zeker uit voor een dubbele ontmoeting. Hoe lang speel je al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik spel net een week! Ik heb vanmiddag mijn eerste competitiewedstrijd!

Ik zit vol tot geloof ik tot en met 02-07. Daag me maar uit voor een uit en thuiswedstrijd!

Wat is je teamnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn teamnaam is One Horse Town FC (121351).
Heb je nog tips nodig? Ik zag dat je je stadion al verstandig aan het uitbreiden bent en volgens mij ken je de 75-23-2 regel al. Verder ook heel goed dat je van elke faciliteit er 1 aan het bouwen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Mijn teamnaam is FC LupuS,
vandaag weer een league match gewonnen!
sta lekker strak 1e in mijn 4e divisie, op naar het kampioenschap!
Ook in de ranking ga ik erg lekker!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
voor degenen die nog een keeper willen,
ik heb er 1 te koop staan, 19 jaar, 5 balletjes voor keepen.
Wil je een nieuwe keeper, of wil je mij aan wat extra geld helpen, bied dan gewoon!
Dit is de keeper in kwestie: Oeds Mol (8915236)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet echt inloggen heb me al twee keer aangemeld :?
Maar als ik gewoon de informatie invul wat ik in de mail heb gekregen. Zegt ie invalid password?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Moet je even hier support-nl@managerzone.com naartoe mailen.

Vreemd probleem trouwens,
misschien moet je nog ff wachten voordat je in kan loggen.

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:52

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 13:36:
Ik kan niet echt inloggen heb me al twee keer aangemeld :?
Maar als ik gewoon de informatie invul wat ik in de mail heb gekregen. Zegt ie invalid password?
Probleem heb ik nu ook :'(
Wacht het nog even af tot vanavond, maar dan ga ik ook maar eens mailen...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Ik las net dat er server problemen waren (geweest?)
Dus idd straks nog ff proberen, dan moet het wel lukken!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb ook nog een spits te koop staan. Momenteel is er pas 1000 euro geboden dus het is een koopje, hij is ook pas 20 jaar. Zijn naam is Weijer Schimmel (8915072). Je kunt hem nog wat bijtrainen ook (hij is niet uitgetraind op schieten ook al heeft hij daar al 5 balletjes) en dan over enkele seizoenen met winst doorverkopen. Ik moet er vanaf omdat ik al 28 senioren heb en over enkele weken worden ook een stuk of 10 jeugdspelers senior dus de selectie wordt wat te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers draaien vandaag niet te best moet ik zeggen, uitgestelde matchen enzo maar ja dat wordt wel opgelost no prob.

anyway ik speel dat spel hier ver 1 jaar en 2 maand ...
zit in div3.2 belgie (1 van de moeilijkste divisies) sta daar zelfs op degraderen voor het moment maar ja das no prob, nog genoeg matchen om daar eventueel verandering in te brengen en anders tja dan spelen we nog es div4 he :-).

als je matchen wil spelen daag me maar uit he... kijk wel genoeg op voorhand want ik maak dat men schema steeds volzit normaal gezien.
(voor voetbal kan je praktisch iedereen in men div uitdagen zijn allemaal actieve teams buiten de laatste 2).

Username: SilverKhan
Hockeyteam: Flemish Ancients
Soccerteam: Silver Squad AFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je prob met dat inloggen of registreren betreft stel ik idd ook voor dat je ff een mail stuurt naar support-nl@managerzone.com ... dan kan een ga/ma er es naar kijken waar het schoentje wringt.

greetz
Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
@ TheRam en @Speedaddict:

Kunnen jullie al inloggen,
zo ja, tevreden met je team?
zo nee, balen!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

One Horse Towne en FC Lupus ik heb jullie even toegevoed aan mijn lijst. Ik zal jullie binnenkort uitdagen voor een vriendschappelijke wedstrijd!

Damn ik heb mijn eerste competitiewedstrijd in blessuretijd verloren. Mijn sterspeler kreeg ook nog een rode kaart in de tweede helft! Nu sta ik onderaan met nog 3 wedstrijden te spelen.

Nog tips en trucs? wat is de beste opstelling? Ik speel met en zuivere 4-3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Qua opstelling heb ik niet echt goede tips, ben na een half jaar zelf ook nog zoekende naar de juiste opstelling....
Tackelaars achterin, de passers int midden en schieters/koppers voorin, crossballers aan de buitenkant, en de keeper in het doel...
En zet de spelers niet te ver naar de buitenkanten, want dan zullen ze maar weinig in het spel meedoen, andere tip is om je sterspelers in de as van het veld te zetten.

Zorg er in ieder geval voor dat je je 3 tactieken gebruikt, 1 voor je A-team, 1 voor je B-team, en 1 om wat dingen mee uit te proberen!
Door dat ik hier nu heel strikt in ben, zijn bij mij bijna alle spelers in topvorm (8 a 9 balletjes bij vorm).
Ik laat mijn A-team 5 friendlies en de League game spelen en mijn B-team 5 friendlies.
Mijn andere wedstrijden die niet voor de vorm meedoen (cups en Friendly Leagues) doe ik vooral vaak met mijn uitprobeerteam en mijn A-team

offtopic:
@ Stoizy, je hebt een paar leuke spelers bij je team zitten als het gaat om spelerswaarde....

[ Voor 9% gewijzigd door ikmattie op 29-06-2004 16:50 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik 2 tactieken die voor mijn team goed werken. Als je naar de door mij gespeelde wedstrijden kijkt kun je ze zien. Er is momenteel (gelukkig) niet 1 tactiek die beter is dan alle anderen, hierdoor heb je meer kans om door tactisch inzicht een betere tegenstander te verslaan. Mijn tip is om eens bij hele goede teams uit de ranglijst te kijken hoe zij spelen. Over het algemeen zie je de goede teams heel compact spelen, dus geen spelers aan de verre zijkanten (behalve soms de aanvallers).
Verder geldt dat spelers die goed kunnen tackelen in de verdediging horen staan (das logisch) en spelers die goed kunnen schieten horen in de aanval (ook logisch). Snelheid en uithoudingsvermogen zijn eigenschappen die ook heel belangrijk zijn voor elke speler, net als balcontrole. Een eigenschappen als koppen is minder belangrijk omdat ik spelers niet zo vaak zie koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Even een tip voor EZC '84 waar ik vandaag tegen gespeeld heb.
Je team moet compacter, je buitenspelers staan veel te ver naar buiten!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben door in de 2004 Victory Cup, sta momenteel 209e op de wereldranglijst (voor wat het waard is) en mijn stadion is bijna compleet van faciliteiten voorzien. Kortom, hij gaat lekker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 19:13:
Ik ben door in de 2004 Victory Cup, sta momenteel 209e op de wereldranglijst (voor wat het waard is) en mijn stadion is bijna compleet van faciliteiten voorzien. Kortom, hij gaat lekker! 8)
Dat gaat zeker lekker!!

Ik ben nu ong 1100-ste, en ben door in de Football Madness Cup,
gaat ook zeker de goede kant uit!!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikspeel dit spel ook al een tijdje en ben ook heel erg verslaafd eraan en ik kan alleen aar zeggen kom en word lid.

je mag me altijd uitdagen:

voetbal
user mz_freak
team: FC Durex

hockey
user: clercqie1
team: San Diego Hawks

komaan mensen lid worden en je bent lid en al geactiveerd en je stopt zeg dan gwn effe je spelers te koop he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je advies voor ezc 84. Ben net terug van een weekje vakantie dus ga proberen om nu echt beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is geen 1 taktiek op managerzone... voor elke taktiek zijn er verschillende die hem kunnen counteren dus tis een kwestie van de beste taktiek te zetten tegen de taktiek die je tegenstander gebruikt... een standaardtaktiek die goed werkt hebben ze er 2 seizoenen geleden uitgekuisd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogier V schreef op 18 juni 2003 @ 15:02:
Wat is ManagerZone
MZ is een online spel waar je een voetbalteam managed. Je koopt spelers, traint ze en lijdt ze naar de overwinning
:Z

Iemand naar de overwinning lijden, dat is denk ik wat Dick Advocaat voor ogen had bij die beruchte wissel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek een goede verdediger min. waarde 100 000 €

heeft er iemand zo'n speler die hij wil verkopen kan voorlopig wel niet veel geld uitgeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Moet het een NL-speler zijn?
Want ik heb net een Zweed te koop gezet, die overbodig is geworden bij mij (goede jeugd bijgekregen, en ik ik wil weer de mogelijkheid hebben om buitenlanders aan te schaffen), maar wel altijd zijn taken heeft gedaan, deze speler:
Marcus Nyberg (3101791)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga waarschijnlijk a.s. maandag een verdediger op de transferlijst plaatsen. Hij is 19 jaar en heeft 5 balletjes bij tackelen. Hij heet Elmor Zondag (8915073). Zijn waarde is iets boven de € 100.000,-. Dus kijk maandagavond even op de transferlijst en beoordeel of het iets voor je is.

@Mnhx83
Ik heb je uitgedaagd voor een dubbel op donderdag.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Voor de handigheid heb ik even de mensen hier van GoT in een tabelletje gestopt, dat zoekt wat makkelijker,
als er mensen toegevoegd (of weggehaald) willen worden, dan moeten ze het even melden.

Afbeeldingslocatie: http://img.managerzone.com/img/mz/mz_logo.gif
Clubnaam (club id)Username (GoT-naam)
E.Z.C. 84 (121814) Mnhx83
FC LupuS (185023) Ikmattie
One Horse Town FC (121351) PeterCorbijn (Briegel)
Portolano AFC (125191)Eibbor
FC K-wint (120761) stoizy
Silver Squad AFC (124101) mz_freak
FC Dordrecht (121965)trusteh (truStie)
FC Durex (62120)mz_freak

edit:

Tabel gemaakt met behulp van moderator Euss

[ Voor 49% gewijzigd door ikmattie op 03-07-2004 16:12 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoals aangekondigd mijn verdediger Elmor Zondag (8915073) te koop gezet. Hij is pas 19 jaar. Vraagprijs is € 99.000,- en de deadline is op 8 juli om 18.55 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Het weekend komt er weer aan,
weer een league match dus,
zijn er hier mensen die naar alle waarschijnlijkheid kampioen gaan worden?
Of het misschien al zijn?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben nog geen kampioen, maar ik zag net dat de nummer 2 verloren heeft. De nummer 3 heeft wel gewonnen en dat betekent dat ik op hem 3 punten voorsprong blijf houden. Ik moet nog wel tegen zowel de nummer 2 als de nummer 3 spelen dus er is nog niks zeker, maar ik sta er goed voor. Daar ben ik extra blij mee omdat ik dit seizoen niet in mijn team heb geinvesteerd maar alles in mijn stadion heb gestopt. Het geld dat ik vandaag met de thuiswedstrijd heb verdiend gaat ook naar het stadion en daarna is mijn team weer aan de beurt. Ik moet natuurlijk wel zien te voorkomen dat ik volgend jaar niet meteen weer terug degradeer (als ik kampioen word!) naar divisie 3. En ik verwacht in divisie 2 voor het eerst serieuze tegenstand van meerdere tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens weer een speler te koop, het gaat om Weijer Huisingh (8915066). Hij is pas 18 jaar. Hij heeft 5 balletjes bij schieten en 4 bij crossings/hoge ballen. De vraagprijs is € 99.000,-. Deadline is morgenavond om 20.52 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Ik heb volgens mij net niet genoeg geld,
zou wel een mooie zijn voor me!

Ik ben trouwens al kampioen,
third division, here I come!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Pagina: 1