ADSL ook met Belbudget

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Van Webwereld
Adsl ook mogelijk met BelBudget
13:47 uur - Adsl wordt vanaf 1 juli ook mogelijk voor KPN-abonnees met een Belbudget-abonnement. Dat heeft een woordvoerster van het telecombedrijf gezegd. Tot nu toe was een adsl-aansluiting alleen weggelegd voor BelBasis- of BelPlus-abonnees. Maar volgens KPN zijn er veel mensen met een BelBudget-abonnement die vooral bereikbaar willen zijn of die veel mobiel bellen en die toch via een adsl-aansluiting willen internetten. Vanaf 1 juli kunnen ook zij een adsl-abonnement afsluiten.
Goed nieuws voor iedereen die weinig belt en toch ADSL heeft. Ik ga vanaf 1 juli bijna €17,18 (kosten Belbasis) - €9,47 (kosten Belbudget) per maand besparen. Ik bel per maand voor hooguit 2 euro met de vaste lijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

misschien nuttiger om daar Waarom kan adsl van kpn niet op een budget abbo te posten ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dicht op request van topicstarter :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.