Toon posts:

Logitech toetsenbord los kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaar gelden een cordless destkop setje gekocht van logitech. Zo'n zwarte muis met zwart toetsenbord. Nu is dat toetsenbord naar de maan omdat ik me frustraties er iets te veel op hebt ge-uit.

Nu wil ik wel graag weer zo'n zelfde toetsenbord, maar kan je die dingen ook los kopen? Dus zonder de muis erbij.

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

Daar zie ik er wel 1 maar die is niet draadloos... iemand?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 11:46

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Al kon je die krijgen, dan zit je weer met een andere receiver die niet compatible was met je oude receiver. Misschien dat je contact kan opnemen met Logitech over een vervanging tegen een vergoeding.

Vrees dat je gewoon een nieuw setje moet halen

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Als je een los toetsenbord koopt, zit daar toch een losse receiver bij ? :S

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 14:47:
Die zijn niet los verkrijgbaar.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• DUX
  • Laatst online: 17-08 11:46

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 14:47:
Jawel, maar die kan alleen je toetsenbord aan en niet nog 's de muis erbij die je al had. En je oude receiver zal het nieuwe toetsenbord niet accepteren als zijnde 'deel van een tobo/muis-combo'. Dat heb ik gehoord althans. Nogmaals, stuur een e-mailtje naar Logitech met die vraag en zij zullen vast kunnen uitleggen of het inderdaad wel of niet mogelijk is :)

[ Voor 22% gewijzigd door DUX op 18-06-2003 14:51 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 10:57

DaRoot

Some say...

Cordless keyboards van Logitech worden alleen in combinatie met een muis verkocht. Toetsenborden met draad zijn er wel los, en de draadloze muizen van Logitech worden zowel in setje als los verkocht.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ok waar ik dus al bang voor was is dus waar. Dan maar zelf proberen te fixen.... niet geschoten is altijd mis.

Me toetensbord is nu uit elkaar, en het probleem was dat hij de verbinding tussen de receiver en het toetsenbord niet meer ziet. Komt waarschijnlijk omdat mijn vuist iets te hard op het toetsenbord geland is. Anyway, iemand tips wat er kapot kan zijn? En waar ik naar moet zoeken? of naar moet kijken. Alle tips zijn welkom!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
DUX schreef op 18 juni 2003 @ 14:50:
[...]

Jawel, maar die kan alleen je toetsenbord aan en niet nog 's de muis erbij die je al had. En je oude receiver zal het nieuwe toetsenbord niet accepteren als zijnde 'deel van een tobo/muis-combo'. Dat heb ik gehoord althans. Nogmaals, stuur een e-mailtje naar Logitech met die vraag en zij zullen vast kunnen uitleggen of het inderdaad wel of niet mogelijk is :)
Ik kan in ieder geval bevestigen dat een Cordless Desktop receiver-kastje wel degelijk een Cordless Mouse uit een andere set herkent. Dat is niet helemaal waar het hier om gaat, maar wellicht toch handig om te weten.

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
rollebol schreef op 18 June 2003 @ 15:06:
[...]
Ik kan in ieder geval bevestigen dat een Cordless Desktop receiver-kastje wel degelijk een Cordless Mouse uit een andere set herkent. Dat is niet helemaal waar het hier om gaat, maar wellicht toch handig om te weten.
Helemaal waar ... en de muisontvanger van de Cordless optical werkt ook met een oude logitech muis.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 14:43:
Ik heb een jaar gelden een cordless destkop setje gekocht van logitech. Zo'n zwarte muis met zwart toetsenbord. Nu is dat toetsenbord naar de maan omdat ik me frustraties er iets te veel op hebt ge-uit.

Nu wil ik wel graag weer zo'n zelfde toetsenbord, maar kan je die dingen ook los kopen? Dus zonder de muis erbij.

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

Daar zie ik er wel 1 maar die is niet draadloos... iemand?
Ehm hoort dit thuis in PMG?

• PilatuS
  • Niet online
neem gewoon het toetsenbord met draad :) die zijn gewoon los verkrijgbaar en het scheeld je ook weer batterijen

tenzij je erg veel waarde hecht aan een draadloze versie zou ik gewoon voor deze oplossing gaan

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Met alle respect, dit hoort niet in PMG; verwar geen toetsenbord met een moederbord :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.