Toon posts:

PhotoShop n00b

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.

Ik zie in dat 2d Topic echt prachtige plaatjes die gemaakt zijn met (waarschijnllijk) PhotoShop 7 ofzo. Ik heb dat programma ook geinstalleerd maar krijg het nooit zo mooi als ze dat daar doen. Het enige wat ik krijg is een kwast en een paar figuurtjes. Hoe doen jullie dat? Tekenen jullie dat allemaal met die kwast? Lijkt me niet... Weet iemand een goede site voor tutorial? of maakt iemand zelf tutorials.

Ja ik heb google al gezocht, maar dat zijn van die tutorials hoe je een text op het beeldscherm zet. Dat kan ik ook nog wel.

BvD

Kreukel

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
www.sijun.com en www.wacom.de zijn goeie plekken om te beginnen. Zo'n pen en tablet is het geheime wapen op dit gebied.

Voor tekenen vanuit het niets (beginnend met een leeg canvas dus) vind ik eigenlijk Photoshop helemaal niet zo geschikt. Je hebt dan meer aan bijvoorbeeld Painter. Daar heb je meer mogelijkheden om je creativiteit te uiten dan met Photoshop.

[ Voor 43% gewijzigd door rollebol op 18-06-2003 14:48 . Reden: painter ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Groeten onder je post, hoeven niet meer. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren
2. Wat heb je zelf al gezocht? Ik vraag me nl. af of je post wel door de beugel W&G FAQ kan.

Daarnaast heb ik juist het idee, dat een hoop tutorial sites juist veel verder gaan dan alleen maar dan "hoe je een text op een beeldscherm zet"

[ Voor 16% gewijzigd door BtM909 op 18-06-2003 14:48 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
[google=photoshop tutorials] http://photoshop.pagina.nl [search=photoshop tutorials]

Helaas is dit forum niet bedoelt voor dit soort topics, er zijn wel een aantal nuttige links te vinden via de search. Maar iedereen hier heeft het meeste ook op eigen houtje geleert, er is zat informatie te vinden. De beste tip die ik je kan geven is oefenen, veel oefenen.

Succes!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 02:40

Pelle

🚴‍♂️

BtM909 says it all :)

Zoek maar eens naar photoshop tutorial, hier op GoT of op Google.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Tutorials kun je zelf zoeken. Het is vaak ook meer een kwestie van ervaring en talent (grafisch inzicht) om er een mooie compositie van te kunnen brouwen.

Post eens gewoon wat wat je maakt in de 2D topic en doe wat met de feedback die je krijgt.

Photoshop maakt geen mooie plaatjes, dat doet degene die ermee werkt ;)

Dit topic gaat dus dicht.

Mod-overkill ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 18-06-2003 14:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.