It's been a while, maar er zijn weer stats! Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - D2OL edition Stats hosted by: griz |
28 voor DB
Dat is 1/6 van wat ik dacht te hebben
Dit doet 't 'm. ff wat anders....

We staan wel 13Hakke schreef op 18 June 2003 @ 15:00:
28 voor DBDat is 1/6 van wat ik dacht te hebben
![]()
![]()
http://www.d2ol.com/cgi-b...bb=get_topic;f=1;t=000157
Hier stata wel wat uitgelegd over de up en download die in 1.2 zit
Hier stata wel wat uitgelegd over de up en download die in 1.2 zit
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ja daar hebben wij ook last van (CC)Hakke schreef op 18 juni 2003 @ 15:00:
28 voor DBDat is 1/6 van wat ik dacht te hebben
![]()
![]()
maar effin we hebben weer stats
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
21 candidates in de stats terwijl het er 130 horen te zijn
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Hen je al gekeken of er niet nog een behoorlijke hoeveelheid in de resultQueue staat?klaasbram schreef op 19 juni 2003 @ 16:10:
21 candidates in de stats terwijl het er 130 horen te zijn
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Pagina: 1