Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"
Verwijderd
Wat dacht je van een upload systeempje maken voor je foto's.. Waarbij de foto's allemaal hernoemd worden naar logische nummering.
De verwijzing van deze foto's zou je dan in een database kunnen opslaan.. oid. En je zou het dan zo kunnen maken dat als de beheerder bijvoorbeeld: [photo=34] in de tekst zet dat daar de foto met ID 34 komt te staan.... Lijkt me een simpel systeempje.
De verwijzing van deze foto's zou je dan in een database kunnen opslaan.. oid. En je zou het dan zo kunnen maken dat als de beheerder bijvoorbeeld: [photo=34] in de tekst zet dat daar de foto met ID 34 komt te staan.... Lijkt me een simpel systeempje.
P&W Beleid
Lees deze even door. Je hebt al aangegeven dat manuals lezen niet je sterkste kant is, maar ik raad het je toch ten sterkste aan. Je topicstart is namelijk erg beperkt...
Lees deze even door. Je hebt al aangegeven dat manuals lezen niet je sterkste kant is, maar ik raad het je toch ten sterkste aan. Je topicstart is namelijk erg beperkt...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
No offence maar blijkbaar heb jij er net zomin verstand van als die uiteindelijke beheerder. Imho vraag je ons nu een applicatie voor je te designen waarvan je zelf nog niet weet wat het gaat doen en hoe het eruit gaat zien, en helaas staan we dat soort topics niet toe. Vanzelfsprekend ben je van harte welkom om een nieuw topic te openen zodra je met de implementatie/design wat meer op weg bent en ergens een probleem tegenkomt
Dit topic is gesloten.
![]()