Toon posts:

Abit KT7 + TB900 of Asus CUS-L2C + Intel 800?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Om maar eens een hele fijne vraag erin te gooien, ik heb ontzettend veel gelezen en iedereen heeft er een mening over, maar om nu alles bij elkaar samen te vatten.

Ik ga zelf veel photoshoppen, dreamweaveren, office apps, outlook, games doen.

Nu wil ik gewoon een leuk systeem, maar dit zijn mijn opties:

- Abit KT7 + TB 900
- Abit BX133 RAID + PIII 800
- Asus CUS-L2(C) + PIII800

Bovenstaande combi gaat met IBM 75GXP 30Gb, 2x128Mb dimm 133, GeForce2 DDR en in een 300Watt bigtower kast. De rest is vrij standaard.

Iemand tips of ervaringen?

Verwijderd

Abit KT7 + TB 900!

is veel sneller in alle gevallen behalve photoshop (deze maakt gebruik van INTEL's SSE)

Verwijderd

Toevallig ervaring met allebei :) ik heb zelf een p3 800 op een aopen ax3s pro (ook 815e mobo) en dat loopt goed, alles in een keer stabiel en draaien (alleen een beetje problemen gehad met het geheugen, bleek later gewoon baggerreepje te zijn)

Voor een kennis TB 900 met Asus a7v in elkaar gezet, en ook die liep bijna in 1 keer stabiel, na het installeren van alle patches geen enkel probleem meer gehad. beide systemen werken op winME, en doen alles zoals het hoort.

persoonlijk geef ik de voorkeur aan Intel, dat heeft niks met het wel of niet goed zijn van AMD te maken.

Het ligt dus aan jezelf wat je wilt, ik heb bij allebei de mogelijkheden geen abnormale dingen meegemaakt.