Toon posts:

Hardisk gedeelt?????

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat er is gebeurd, ik heb ff een klein hard-schijfje erbij geprikt, en er daarna gelijk weer uitgehaald... En nu is er plaats van me c-schijf, een e schijf van 5 mb bijgekommen.... 8)7
Ik heb windows Xp en ik weet dat je daar harde-schijven mee kan delen.... Kan iemand me ook vertellen hoe ik ze weer "terug in elkaar" zet????

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
partion magic
www.powerquest.com geloof ik

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
fdisk, maar dan ben je wel je data kwijt :)

je kan ook diskmgmt.msc gebruiken, maar dan ben je ook je data kwijt en je kan partities niet resizen (alleen wat je niet wilt deleten en dan een nieuwe daarvan maken)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 18 June 2003 @ 14:04:
fdisk, maar dan ben je wel je data kwijt :)

je kan ook diskmgmt.msc gebruiken, maar dan ben je ook je data kwijt en je kan partities niet resizen (alleen wat je niet wilt deleten en dan een nieuwe daarvan maken)
dus als ik schijf e weer bij c wil trekken dan benik de data op c ook kwijt???? ;(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zou de moeite (en het kleine risico op crashes) niet eens nemen voor die 5 MB :o

Maar goed, PM is idd een goede optie (zie verder de search voor andere opties om partities te maken en aan te passen). Of doe systeembeheer->Computerbeheer->schijfbeheer om het onzichtbaar te maken. Dit is, als het geen 'basiskennis' is die is uitgelegd in de Help van Windows, in ieder geval goed op te zoeken met de GoT-search + Google + Google groups.
Trouwens is een topictitel met ?????? nogal eeuh schreeuwerig: probeer de volgende keer een wat meer normale titel te verzinnen ajb, zie ook Software Algemeen - Policy + Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Deze kan dus wel op slot omdat het goed is op te zoeken. Succes & have fun :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.