[XP] Msn problemen

Pagina: 1
Acties:

• Cold Shadow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02-2024
ik heb msn 6 beta en sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen.
Als ik probeer in te loggen dan blijft hij of voor eeuwig connecten, of hij sluit zichzelf helemaal af. Ik kan ook niet meer bij hotmail of msn.com connecten of hij blijft voor altijd connecten of hij sluit de hele internetexplorer af. En als ik 6 eraf haal dan komt 5 automatisch weer terug en daar kan ik dan ook niet inloggen. Ik heb ook msn explorer gebruikt maar daar blijft hij ook de hele tijd inloggen en reageert dan op een gegeven moment niet meer.

En een paar dagen geleden las ik over de Hypertreading bug in sp1 en ik wist niet meer zeker of ik sp1 had. Dus ik ga naar windows update en als ik op scan for updates klik gebeurt er precies hetzelfde, alle internetpagina's die aanstaan worden gewoon afgesloten. En als ik een tijdje internet schiet m'n cpu gebruik opeens naar 100% waarbij svhost en lucoms~1 50% gebruiken misschien kan dat er mee te maken hebben?

Iemand een idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn.

Alvast bedankt
Cold Shadow

Cold shadow

• Cold Shadow
Ik heb de officiele beta ook geprobeerd en die werkt dus ook niet.

Zeer vaag

Cold shadow

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Die Hyperthreading Bug is alleen van toepassing op de meest recente Pentium 4 processoren, die deze functie ondersteunen. Het zou er mee te maken kunnen hebben, maar lijkt me sterk. Door met je rechtermuisknop op Deze Computer te klikken, en te kiezen voor eigenschappen, kun je zien of je SP1 hebt draaien. Dat staat aangegeven in het tabblad Algemeen, dat je ziet als je de eigenschappen voor je krijgt. Daar staat onder je type besturingssysteeem, of je SP1 hebt draaien.
SVHost is een onderdeel van Windows waarin bepaalde services worden aangestuurd als ik me niet vergis. Is wel vrij veel CPU-gebruik, maar moeilijk te zeggen wat het is, je logboek zou hier misschien meer duidelijkheid over kunnen geven.
Lucoms~1 is volgens mij van een virus scanner, ik dacht Norton.
Als ik dat zo hoor, zou ik toch aan een virus beginnen te denken.
Een keertje opstarten in veilige modus, en een volledige systeemscan uitvoeren zou wellicht oplossingen kunnen bieden.

Verwijderd

Deze versie is niet echt een succes van msn je kunt het beste 4.7 of 5.0 er op zetten. Je kunt de versies hoger helaas niet uninstallen dus dan zul je toch echt even je pc moeten formateren helaas.. Of je zult de register zelf even moeten cleanen.

Succes

Verwijderd

inderdaad, even formateren ^ 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 10:36 ]

• Cold Shadow
Heb net de nieuwste virusdefenitie's bij symantec.com gehaald. Veilige modus opgestart gescand en niets gevonden. Ook ad-aware vind niets. Ik ga zometeen weer 6 eraf halen en dan 5 zelf even opnieuw erop zetten. Ik heb gekeken in m'n system en ik heb geen sp1, maar ik heb wel veel hotfixes.

win xp pro engels
p4 3.06 ghz

edit: Ik zie net dat je ook sp1a kan dlen zonder je pc te scannen voor als je hem op meerdere pc's gaat zetten. Ik download hem nu kijken wat ie dan gaat doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Cold Shadow op 19-06-2003 13:14 ]

Cold shadow

Verwijderd

is het niet met die klok dat zijn jaartal achterloopt. Dat las ik in het centrale topic

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
MSN Messenger Inlogproblemen al zo vaak behandeld! :)

• Cold Shadow
Ik heb het al gefixed. Sp1a eroverheen gegooid en hij leefde weer, nu moet ik nog iets aan mijn crashproblemen doen.

Cold shadow

Pagina: 1