Toon posts:

Probleem met Seriele muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een oude Pentium I staan die ik weer wil gaan gebruiken onder Windows 98 SE.

Nu stonden er wat dingen verkeerd in de BIOS dus heb ik deze eventjes op BIOS Defaults gezet....vervolgens alleen de boot instellingen veranderd (A-CDROM-C).

Maar nu werkt de seriele muis niet meer, hij werkte voor de BIOS restart altijd wel....iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden in de BIOS? Ik heb even gekeken maar ik zie niks!? Of hoe ik hem weer aan de praat krijg...!?!?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44

Meneer aard

Porsche rulez!

Heb je perongeluk de serieele poort uitgezet in de bios? Dit heb ik een keer gehad met een p1 board (asus).

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
Meneer aard schreef op 18 June 2003 @ 13:30:
Heb je perongeluk de serieele poort uitgezet in de bios? Dit heb ik een keer gehad met een p1 board (asus).
Nope, staat aan in de BIOS. :'(

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Met IRQ settings in PnP menuutjes van de BIOS geklooid?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

ff nieuwe hardware detecteren?

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

zet de PS-2muispoort 's uit in je Bios

eagle

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 18 juni 2003 @ 13:49:
Met IRQ settings in PnP menuutjes van de BIOS geklooid?
Nee, staat allemaal op standaard PCI/ISA nog wat... :?
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 13:50:
ff nieuwe hardware detecteren?
Gedaan en niks gevonden.
Windows is ook net opnieuw geinstalleerd.
Brothar schreef op 18 juni 2003 @ 13:53:
zet de PS-2muispoort 's uit in je Bios
Geen optie voor PS/2 in de BIOS kunnen vinden :'( ...is ook nog een AT-kast.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44

Meneer aard

Porsche rulez!

vroeger (paar jaar gelden) het at tijdperk zat er wel eens een ps/2 connector erop.

Heb je ook nog ergens een ide kaart (isa/pci) met onboard serieel? Misschien doet ie het dan wel.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Misschien kun je het BIOS nogmaals resetten op de waardes die de mobo-fabrikant ingesteld had (zit een optie voor in het menu).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Meneer aard schreef op 18 juni 2003 @ 15:07:
vroeger (paar jaar gelden) het at tijdperk zat er wel eens een ps/2 connector erop.

Heb je ook nog ergens een ide kaart (isa/pci) met onboard serieel? Misschien doet ie het dan wel.
Geen ps/2 connector en geen ide kaart (of ISA) waar een onboard serieel op zit...........en port is ook niks mis mee volgens mij...is volgens mij echt een instelling in de BIOS. :'(

Verwijderd

Topicstarter
DUX schreef op 18 June 2003 @ 15:09:
Misschien kun je het BIOS nogmaals resetten op de waardes die de mobo-fabrikant ingesteld had (zit een optie voor in het menu).
Ik heb alleen maar BIOS Defaults en SETUP Defaults......bij allebei werkt ie niet.
Pagina: 1