Delta Force Black Hawk Down Hoge Ping

Pagina: 1
Acties:

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04-2025
Als ik de laatste tijd Delta Force Black Hawk Down speel heb ik last van een hoge ping ondanks dat ik (mijn inziens) toch redelijk snel internet heb.

Ik heb Wanadoo Casema Broadband Premium 800k/128k, kheb al een aantal keer gedefragmenteerd en BHD opnieuw geïnstalleerd, maar geen resultaat...

Signatures zijn voor mietjes!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Wat voor een systeem heb je? En loopt het in singleplayer wel gewoon soepel?
En heb je al eens geprobeerd of het wel aan je eigen PC ligt? Want het kan net zo goed zijn dat de server zelf lagt. Andere mensen vragen of ze ook lag hebben of een andere server proberen zou genoeg duidelijkheid moeten scheppen :)

The devil is in the details.

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01-2025

WJP

Shibby

Heb je al eens de speedtest gedaan?
en krijg je daar ook hoge pings??
en hoe zit het met andere spellen? heb je daar ook hoge pings?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04-2025
Single player loopt super soepel... en speedtest ping is 30 dus dat zit ook wel goed. Ben echter bang dat het aan Wanadoo ligt of gewoon aan die servers. Iemand anders met Wanadoo Broadband Premium die hier ook last van heeft?

Signatures zijn voor mietjes!

Verwijderd

wat je moet doen, is het ip opschrijven waar je joined bij BHD.

Als je dan tegelijkertijd een command schermpje opent in windows start>run>cmd

en daar invoert: tracert <ip>

Zie je als het goed is ergens hoge pings. Als die aan het einde zitten ligt het aan de server. Als ze ergens tussenin zitten, moet je je provider mailen, met de info die je uit die tracert hebt gehaald. Dan moeten ze jouw verbinding gewoon rerouten aan de hand van die informatie. Want dan zijn zij het probleem.