Toon posts:

[XP] Off line bestanden - Hoe weer verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had off-line bestanden opgezet voor een oude PC (APTIVA) die nu weg is. Echter mijn Laptop blijft maar naar contact zoeken met de Aptiva.

Hoe kan ik mijn laptop nu wijs maken dat ie dat niet meer hoeft te doen?

Ik heb al bij instellingen gekeken binnen off-line-bestanden en de vinkjes in de vakjes bij betreffende PC en bestanden weggehaald. Maar het komt steeds weer terug.

Natuurlijk gezocht in deze room en op diverse search engines.

Wie kan helpen? _/-\o_

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Heb je een werkmap waarmee je dat gemaakt hebt.

Als het via IE is kan je bij Extra --> Internet opties --> Bestanden verwijderen ook het vinkje Alle Offline Items verwijderen aanvinken.

Probeer dat eens.

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan, lost het probleem niet op.

Het is niet via een werkmap maar via de XP functie off-line-bestanden synchroniseren. Er staat dan ook een icoontje in de taakbalk Die vrijwel continue zegt
- Off line bestanden - Computer(s) off line

Ik kan natuurlijk de hele functie uitschakelen, maar dan werkt het met mijn andere pc´s ook niet meer...

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01
Dit zou ik ook wel willen weten. Heb hetzelfde met een server die ik heb vervangen door een andere server (met andere naam). M'n clients blijven echter nog steeds zoeken naar de oude server om files te synchroniseren. Alleen het volledig uitzetten van de offline functionaliteit voorkomt dit, maar dat is zoals je zelf ook al zegt geen echte oplossing.

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:56

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

haal even al je offline bestanden weg:
Start->Run->toets in "cleanmgr"
vink enkel Offline files aan

Doe dit bij voorkeur online !!

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• sverzijl
heeft geen effect gehad. Nog steeds blijf ik de melding krijgen dat mn oude server 'unavailable for reconnect' is.

Verwijderd

Topicstarter
Helpt niet. Bij mij blijft ie ook zoeken naar de missende computers......

• sverzijl
De oplossing : ga naar Folder Options -> Offline Files en druk CTRL+SHIFT + 'Delete files'. Er wordt dan gevraagd of je de cache wilt herinitialiseren. Na de reboot is de niet bestaande server verdwenen

[edit] let wel, AL je offline bestanden worden bij deze stap gewist!

[ Voor 19% gewijzigd door sverzijl op 18-06-2003 21:53 ]

Pagina: 1