Toon posts:

heel erg langzaam C&C Gen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hiya,

Ik heb echt iemands hulp nodig heb net een laptop gekocht een:
AMD Athlon 2200+ (1.8)
512mb geheugen
ATI Mob. Radeon tot 64mb videokaart
Omega Catalyst Radeon drivers 3.4
Directx 9.0

Het probleem zit um in het volgende ik wou van de week de game C&C Generals ff proberen maar je wilt echt niet weten hoe langzaam alles ging ik heb alles ge-updated maar het blijft echt traag gaan. Zou iemand mij een advies kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

L.Jim

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welke resolutie draai je? Heb je alle details op hoog staan, zoja zet die dan een stuk lager. Het is bekend dat Generals een zeer zwaar spel is :)

They made me do it.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Er zijn best wel wat topics over dit probleem.

http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

Verwijderd

Topicstarter
Heb de resolutie op 800x600 en ook de detail op low

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Wat voor 'n Radeon zit er precies in? Welk typenummer? Bijv. 9000 Misschien trekt je videokaart het niet, Generals stelt behoorlijke eisen aan dat ding (evenals je processor, maar die moet het wel trekken hoor).

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het een 7000 mobility

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Een Mobility 7000 Radeon is misschien te vergelijken met een Geforce 2 MX, maar ik denk dat ie nog wel wat langzamer zal zijn.
Om Generals enigzins redelijk te kunnen spelen heb je toch wel minimaal een Geforce 2 GTS/Pro nodig. Je videokaart is dus gewoon te langzaam voor Generals.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
das dus jammer lakker dan hummm tja en je kan ook niets veranderen in een Laptop

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het is wel mogelijk om losse laptop videokaarten te kopen, alleen moet je er dan wel genoeg ruimte voor hebben in je laptop en je laptop moet er dan ook wel voor geschikt zijn (om hardware te vervangen bedoel ik dan) :)

The devil is in the details.

Pagina: 1