Jipie!, lite98 micro leeft!

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09 22:30
Heb het zonet even geinstalleerd (de 4.6 professional versie) op een Toshiba 460CDT laptop, 48m geheugen, 166Mhz, en een niet al te snelle harde schijf.

Het is idd. wat het belooft, windows 95 snelheid (ik heb zelfs het idee dat mijn kaalgestripte versie nog iets sneller is), maar wel Windows 98 drivers en usb functionaliteit, ideaal! voor dit oude beestje. Het is echt VEEL sneller dan de 98 installatie die er eerst op stond, en opera 6.06 (7.11 moet ik niet aan beginnen heb ik gemerkt) loopt ook hartstikke soepel...

Voor iedereen die nog zo'n oud beestje (en ik gebruik m omdat het een laptop is) heeft is dit een echte aanrader! Ohja, m'n windows installatie, 66,5 MB :), en dat maakt uit op 2GB hd...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op m'n pa z'n 32MB laptopje heb ik 'm al 2 jaar draaien. Beetje oud nieuws dit? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Euhh... bedankt voor de mededeling?

Ik zie geen probleem c.q. vraag, tevens zie ik hier geen discussie uit voort komen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.